العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT

فيات FIAT فيات FIAT الايطالية استطاعت ان تتجاوز ازماتها الماضية بعد فشل تحالفها مع جنرال موتورز عن طريق تقديم موديلات لاقت نجاحا كبيرا مثل جراند بونتو فيات 500 باليو سيينا ليينا بونتو

قديم 01-10-2012, 05:53 PM
الصورة الرمزية handtools123
handtools123 handtools123 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد دياب
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: صيانة العربيات

handtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud of
افتراضي رد: 128 ولا 127 ؟ أفضل و أرخص ؟

معايا عربية فيات سوبر فيورا 127 موديل 85 6 غيار رقم الشاسية على الكرتيرة فبريكة جوا ورشة نظافة برا
العربية بأمانة الله أستعمال بيتى خفيف عملت عمرة من سنه كل اللى فيها عايزة مقصين وكوبلن يمين وعشان الأمانه وبكرة أرفعلك الصور بتاعتها تشوفها
قديم 01-10-2012, 09:56 PM
الصورة الرمزية tata33
tata33 tata33 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

tata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohammed Hamada مشاهدة المشاركة

tata33

متشكر على ردك و ألف مبروك عالعربية ربنا يحفظها من كل سوء و أنا مش متزوج و لا حاجة أنا لسه مخلص جامعة و حشتغل قريب أن شاء الله فكنت عاوز حاجة صغيرة تساعدنى فالتنقل للشغل و الكورسات و عشان والدتى وأخواتى مش عاوز أبهدلهم فالمواصلات تانى ... كان عندى سؤال لحضرتك
العربية حضرتك جبتها بكام و كانت حالتها ايه و عاملة كام كيلو ؟ وحضرتك لو من القاهرة أدينى نمرة الميكانيكى عشان أنا معرفش حد كويس و دى أول عربية ليا

و شكر خاص لكل الناس اللى ساعدتنى
لاشكر ولاحاجة العربية انا جبتها( وصلى على النبى فى سرك) ب20 الف داغير العمولات وشوية مصاريف كده طبعا انا شفت مشنات بيطلبوا 14 و15 . حالتها طبعا دواخل فابريكة مفيهاش خربوش ومن بره فابريكة بالكامل طبعا مجرحة وفيها حكات وجربانة بس بامشى بيها عادى طبعا صالونها زى الفل وعداداتها شغالة حتى فى كومبيتر على شمال التابلوه ساعات يشتغل وساعة يعطل . طبعا انا مش من القاهرة لكن مش هتغلب انك تلاقى حد محترم يفحصلك العربية وممكن اعضاء المنتدى الكرام يساعدوك

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
قديم 01-10-2012, 10:01 PM
الصورة الرمزية tata33

tata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة screamseko مشاهدة المشاركة

http://www.masr1.com/
.
خش هنا واختار Browse
واختار الصوره اللي انت عايزها
بعد كده اعمل Upload
واستني تحمل
وهات اللينك وحطه هنا
الاخ screaseko متشكر جدا للمساعدة اناعملت زى مانت قلت بس ظهر لى كذا لينك Thumbnail link دا تحته لينكين و Image link تحته لينكين وفى لينكين فوق انهى واحد اخده وياترى انقل اللينك كله ولا من اول www

قديم 01-10-2012, 10:08 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 01-10-2012, 10:28 PM
الصورة الرمزية tata33