العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

مشاهدة نتائج الإستطلاع: m11 لها مستقبل وهتكون افضل سيارة ب70000 الف جنية
10 29 34.52%
9 8 9.52%
8 11 13.10%
7 9 10.71%
6 5 5.95%
5 8 9.52%
4 1 1.19%
3 6 7.14%
2 2 2.38%
1 5 5.95%
المصوتون: 84. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 18-08-2011, 04:26 AM
الصورة الرمزية sergeant
sergeant sergeant غير متواجد حالياً
من انا؟: م/ احمد هاني

sergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to all
افتراضي رد: محبى السيارة الرائعة m11

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aftr مشاهدة المشاركة

فعلا انا كمان اول ماجبت العربيه والله ناس صحابى عندهم معرض عربيات اول ماشافو العربيه استغربو واحد قال باب الفارميو وواحد قال من ورا مديه حجات كتير gen2-ميجان-مرسيدس--قالو بس العلامه دى لواتشالت واتحطت علامه اودى او اى علامه تانيه محدش هيعرف ان العربيه صينى قولتلهم لا عجبانى العلامه دى عشان اعرف الناس احنا بس مش شطرين غير فى التريقه بس اقسم بالله واحد من اللى كانو قعدين كان معاه سيراتو قال ياعم صينى مين قولتله تشد معايه قال يابنى دى صينى قولتله مش عاوز كتر كلام طقم مشاريب للناس الحلوه دى تمام ماشى طبعا انا بصراحه قولت انا كده كده مهزوم بس خليها على الله ابدء يابرنس طبعا هو طلع وسبته عادى قولت فى بالى يالا ياعزيزه واقسم بالله مشفنيش روحت مهدى وخليته يعدى روحت جايبه تانى قولت لازم يتعلم عليك لو هموت والحمد لله دفع كل المشاريب 50جنيه بس وكان هيموت تخيلو يقول ايه اصل عربيتك خفيفه على الطريق ههههههههههه---كل صحابى ماتو من الضحك خفيفه مين ياعم الحج انت اللى خفيف الحمد لله مخيبتش ظنى ربنا يزدها يارب ويبعد العين اصل لسه واخد حدفه طوبه على السقف الحمد لله معلش طولت عليكم بس ده كله عشان حبيبتى عزيزه

ممكن يا باشا ننظم سباق صغير بيني وبينك انا عربيتي اكسنت وكنت عاوز اعمل ريس معاك لاني معجب ال m 11 بالرغم من عدم رضائي بالاسبرنزا عشان وساخه ابو الفتوح

ودا رقمي 0112636346

قديم 21-08-2011, 03:17 PM
beko2010 beko2010 غير متواجد حالياً

beko2010 will become famous soon enoughbeko2010 will become famous soon enough

فعلاً جربت رفع الزجاج بعد النزول من السيارة واقفال الابواب والضغط على الرموت لمدة ثانيتين يتم اقفال الزجاج شكراً لمحبى M11 حيث ان السيارة معى منذ سنة ولا اعرف هذة الخاصية ...وبالتوفيق للجميع
قديم 22-08-2011, 05:14 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fineart607 مشاهدة المشاركة

بالنسبى لحساس الأضاءة جربته كتير لما تعملة على وضع auto
يضىء فى الماكن المظلمة كلأنفاق وغيره ويفصل فى شدة الضوء وتكون الأضاءة على المتوسطة فقط
ايضا حساس المطر لما الزراع يكون على وضع اوتو بيشتغل بس مش جربت موضوع السرعات على حسب الكمية
الزجاج اعتقد مش فيه انه يفتح مره اخرى مع وجود عائق وممكن اجرب واقول لك هجيب ايد ابنى واجرب فيها هههههههههههه لا بهزر

اما بالنسبة لوحدات الرفع فلازم تستمر بالضغط على المفتاح حتى يتم غلق النوافذ وممكن كمان لو بطلت العربيه تغلق النوافذ ما دام المفتاح مازال فى داخل الكونتاك للحظات بسيطة

بس بجد مستوى اضاءة الصالون رائعة وكمان وجود اضائة بدرج التابلوه ممتازه وجراب النظارة رائع والأضاءة الخلفية للجزء الخلفى برضة كويسه الصراحة انا بحب العربيه دى ربنا يحفظها
فعلا عربية جميله خاصة لو وضعت عامل السعر فهى خارج المنافسة عربية جميله فعلا
قديم 22-08-2011, 05:17 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

والله دى فعلا مهزله شفت اكتر من مرة العربية وكل اللى فى المعرض حتى الشركة الام ما يعرفوش عن تجهيز وامكانيات العربية حاجة خاصة معرض جامعة الدول الست اللى هناك مش تعرف الا نفس الموضوع ان العربية محجوزة ومفيش منها وان الطلب عليها كبير بدل ما تفضل تسوق بالطريقة العبيطة الطرق القديمة تعرف العربية اللى بتجمعها شركتها فيها اية وامكانياتها
قديم 27-08-2011, 05:03 AM
محمد الغزالى محمد الغزالى غير متواجد حالياً
من انا؟: رئيس وحدة اسعاف الكيلو 45 طريق اسيوط البحر الاحمر فنى خدمات طبية عاجلة ( فنى رعاية )
التخصص العملى: الادارة العامة للاسعاف الطائر
هواياتي: السيارات , السباحة , ابحث عن عروسة هههههه

محمد الغزالى will become famous soon enough

انا من راى ام 11 ممتازة
والا مكنتش حجزت واحدة