العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو كليو Clio

رينو كليو Clio The Renault Clio is a supermini car produced by the French automobile manufacturer Renault. Originally launched in 1990, it is currently in its third generation. The Clio has seen substantial critical and commercial success, being consistently one of Europe's top-selling cars since its launch,[1] and it is largely credited with restoring Renault's reputation and stature after a difficult second half of the 1980s. Symbol of its success and its longevity, the Clio is the only car to have been elected European Car of the Year twice, in 1991 and in 2006.

قديم 25-02-2012, 02:23 AM
nasr78 nasr78 غير متواجد حالياً

nasr78 has a spectacular aura aboutnasr78 has a spectacular aura about
للاهمية سعر مرايا رينو كليو 2003 وهل المرايا القديمة ممكن تتصلح ولا لا؟؟

ياريت يباشا تفيدنى فى سعر مرايا رينو كليو 2003 وهل المرايا القديمة ممكن تتصلح ولا لا؟؟
وعلى فكرة انا بسمع كلام كتير عن حضرتك وكلة كلام زى الفل وربنا يوفقك
ومعلش حاجة تانية هل كالون الباب ممكن يتصلح ولا ايه لان المفتاح بيلف على الفاضى؟؟؟
وحاجة اخيرة معلش هو سعر طقم البوجيهات كام وبلدهم ايه ؟؟ وسعر ترموستات المروحة ؟؟لأن المروحة عندى مش شغالة مع انى لما بشغل التكييف بتشتغل !!!!!
وانا كدة تقلت عليك قوى وشكرااااااااااااااااااااا اااااااااااا

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 11-01-2013 الساعة 01:39 PM سبب آخر: توضيح العنوان
قديم 29-02-2012, 05:53 PM
سامح الهوارى سامح الهوارى غير متواجد حالياً
من انا؟: الاسكندريه
هواياتي: السيارات

سامح الهوارى is on a distinguished road
افتراضي رد: سؤال للأستاذ سامح الهوارى

سعر المرايا المستعمله 150 جنية والجديده 180 جنيه بس المستعمله بتكون اصلى والمرايا القديمه مابتتصلحش وكالون الباب ينفع يتصلح وسعر طقم البوجيهات 100 جنيه فرنساوى اصلى مادام المروحة بتشتغل مع التكيف يبقا مشكله تانيه مش مشكله مروحة ولا ترومستات
قديم 29-02-2012, 06:35 PM
mohamedsalahelden mohamedsalahelden غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف بيع بشركه ادويه
هواياتي: قياده السيارات

mohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح الهوارى مشاهدة المشاركة

سعر المرايا المستعمله 150 جنية والجديده 180 جنيه بس المستعمله بتكون اصلى والمرايا القديمه مابتتصلحش وكالون الباب ينفع يتصلح وسعر طقم البوجيهات 100 جنيه فرنساوى اصلى مادام المروحة بتشتغل مع التكيف يبقا مشكله تانيه مش مشكله مروحة ولا ترومستات
انا جتلك النهارده وسالت عليك وكان معايا الكليو اللى قولتلك عليها ومكنتش موجود
قديم 01-03-2012, 02:17 AM
nasr78 nasr78 غير متواجد حالياً

nasr78 has a spectacular aura aboutnasr78 has a spectacular aura about
طلب رد: سؤال للأستاذ سامح الهوارى

يعنى مشكلة المروحة دى بسيطة ولاحاجة كبيرة وتقلق ياريت تقولى وعنون حضرتك فين بالظبط عشان عايز اعمل صيانة للعربية وشكراااا
قديم 05-03-2012, 04:10 AM
سامح الهوارى سامح الهوارى غير متواجد حالياً
من انا؟: الاسكندريه
هواياتي: السيارات

سامح الهوارى is on a distinguished road

ان شاء الله بسيطة وانا عنوانى ميامى 12 ش ابن النقيب متفرع من شارع 45 (رابع شارع يمين وانت نازل من البحر)