العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 17-03-2010, 09:48 AM
mismail_2000 mismail_2000 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس بث فضائي
هواياتي: الموسيقى ، الأفلام الأجنبية ، القراءة ، التصوير

mismail_2000 is a jewel in the roughmismail_2000 is a jewel in the roughmismail_2000 is a jewel in the roughmismail_2000 is a jewel in the rough
افتراضي رد: القصة الحقيقية وراء أنكسار مقصات كيا سيراتو

أسلوب أدبي رائع ، شكرا للموضوع المميز يمكن مقصات السيراتو تتحول لفيلم سينمائي في يوم من الأيام !!
قديم 17-03-2010, 11:25 AM
swat
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luckyman مشاهدة المشاركة

swat الف تحية لك لطريقة عرضك الممتعة ودمتم بود
كل شخص بيحكي صفاته والأناء ينضح بما فيه لك تحياتي أحلى مصر وأحلى مان ptmnlo123per122
قديم 17-03-2010, 11:28 AM
swat
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

يااخى انا اهل سوريا ولبنان دول بعزهم كده لله فى لله

أخي العزيز صدقني أنا ما بحب غير مصر وبس ما بعرف ليش والله مصر بدمي يمكن على شان هاني شاكر ومصطفى كامل مصريين
تحياتي لك شيل أول حرف وأقبل الباقي هدية ptmnlo123per122 وكمان مرة أحلى مصر ptmnlo123per122
قديم 17-03-2010, 11:31 AM
swat
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mismail_2000 مشاهدة المشاركة

أسلوب أدبي رائع ، شكرا للموضوع المميز يمكن مقصات السيراتو تتحول لفيلم سينمائي في يوم من الأيام !!

مافي حدا رائع ومميز غيرك أنت أهلا بك في مصر موتورز
بس ملاحظة كبيرة القصة أسمها الوردة الحمراء قديمة بتحكي عن الورود أنا سرقتها وحورتها وعملتها عن السيراتو

وأنا معك لازم يعملو فيلم وثائقي عن السيراتو والله بتستاهل ptmnlo123per122لك تحياتي
قديم 17-03-2010, 02:58 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute

يا نهار أبيض ياسوات شغلت المنتدي كله بقصة عن مقصات السيراتو ....ده انت خلتني اشك في السيراتو إللي معايا الله يسامحك ... مكنتش مصدق إنك بتعشق السيراتو كده ... بجد تستاهل حبك ليها ده .. ده انا من بكره هاأشتري كمان سيراتو إحتراما لحبك ليها ... يكونش العربية إللي معاك غير إللي معايا أنا برده معايا هاي لاين ... بس من كتر كلامك عن السيراتو أنا حاسس إني أنا راكب أودي ولا GTR 2010 ptmnlo123per1126