العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 03-04-2011, 12:27 AM
الصورة الرمزية topman100
topman100 topman100 غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن عبد الحميد
التخصص العملى: لحام
هواياتي: ركوب السيارات

topman100 has a spectacular aura abouttopman100 has a spectacular aura about
افتراضي رد: اكبر عرض تقسيط مباشر بدون بنك(حصرى مصر موتورز )

انا عاوز اشترى عربية افيو 2008-2009 ومعايا 30 الف وهقصت على سنتين وبضمان الوظيفة ومعايا تاكس اجرة ممكن تعملولة حظر بيع مع حظر بيع العربية نفسها ومش عارف كدة الضمانات كفاية ولا لا بس قبل اى كلام عايز اعرف الفيدة كام والسعر كام والاوراق المطلوبة واروح فين واقابل مين ، وشكرا" لحسن تعاونكم

" كن لله كما يريد ... يكن لك فوق ما تريد ..... قد تفقد كل شئ ..... ويبقى الله معك ... فكن مع الله .... يكن كل شئ معك .... أذا جعلت رضا الله همك .... تكفل الله با أهمك .... ومن فقد الله فماذا وجد؟ .... ومن وجد الله فماذا فقد ؟
قديم 03-04-2011, 02:35 PM
hanywell hanywell غير متواجد حالياً

hanywell is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة topman100 مشاهدة المشاركة

انا عاوز اشترى عربية افيو 2008-2009 ومعايا 30 الف وهقصت على سنتين وبضمان الوظيفة ومعايا تاكس اجرة ممكن تعملولة حظر بيع مع حظر بيع العربية نفسها ومش عارف كدة الضمانات كفاية ولا لا بس قبل اى كلام عايز اعرف الفيدة كام والسعر كام والاوراق المطلوبة واروح فين واقابل مين ، وشكرا" لحسن تعاونكم
السلام عليكم
اريد ان اشترى عربيه وادفع نصف المبلغ مقدم واقسط الباقى على سنه فهل من الممكن ان يكون التقسيط بدون فائده على سنه وشكرا
قديم 03-04-2011, 05:49 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة topman100 مشاهدة المشاركة

مفيش مشكلة بس ضمناتك هتكون عن طريق مفردات مرتب لان لا يجوز عمل حظر بيع على عربية تانية
للاستفسار السريع
09009488
قديم 03-04-2011, 05:50 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanywell مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
اريد ان اشترى عربيه وادفع نصف المبلغ مقدم واقسط الباقى على سنه فهل من الممكن ان يكون التقسيط بدون فائده على سنه وشكرا
لا يوجد تقسيط من غير فوايد
للاستفسار السريع
09009488
قديم 03-04-2011, 10:51 PM
محمدعجور محمدعجور غير متواجد حالياً

محمدعجور is on a distinguished road

انا معى 30 الف جنية واريد شراء سيارة انيقة مثل كيا وتكون مستعملة علما بانى موظف مرتبى 300جنية ولاكن لى دخل اخر ممكن اسدد كل 6 اشهر عشرة الاف جنية 0111577603