العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 10-07-2012, 01:15 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نفســــــــــى فى عربيــــــه

انا عن نفسي عايز عربيتين
عربية جاجور وديه عشان الخروجات العائلية و المشاوير المهمة
وعربية بورش عشان الدلع والفسح

واهم حاجة اكون شاريهم بسعر العربيات الياباني
وتصليحها بسعر الكوري وان كان يفضل يكون بسعر ال128
ويكون عدد العربيات ديه في مصر نفس عدد الفيراري و اللمبورجيني الموجود عنديييينا في مصر

وانا بصراحة مش فارق معايا اوي موضوع سعر اعادة البيع مش مهم اويهههههههههه بس خلاص
قديم 10-07-2012, 01:17 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الشوق كاديلك مشاهدة المشاركة

يا رب تجيبي العربية اللي نفسك فيها ،،بس نصيحة بلاش الكارو عشان الاحصنة بتستهلك برسييييم جامد اوي اليومين دول
وسمعت من ناس واااصلة في البلد ان الدعم هيتشال من علي البرسيم ، وهيغلو سعر التبن
الموضوع سر وبلاش يطلع لحد:w 6w2005041122473461
ههههههههههههههههههههه

: ROFL_C~118:

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 10-07-2012, 01:23 PM
الصورة الرمزية محمد عبد النور
محمد عبد النور محمد عبد النور غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عبد النور
التخصص العملى: كلية الطب

محمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

ونعم الإختيار

أستاذ محمد

إتفضل

ودي هدية فرى

ههههههههههههههههههههههههه هههههههه الف شكر ياباشا خد بقى دى بموت فيها جدا جدا كاديلاك الستينات ام جناحات زى الطيارة رهيبة بجد

وانا بهديك حتة كاديلاك كده على ما قسم موديل 29

يارب تعجبك

قديم 10-07-2012, 01:24 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههه

: ROFL_C~118:
انت فاكرني باهزر وبتضحك هيلغو الدعم بجد من علي البرسسسسيم ال95 وال92 هيخلونا نجيب تبببببن بداله ههههههههههه
يعني رضينا بالبرسيم والبرسيم مش راضي بينا:030105~2 64:

بس عشان خاطري الموضوع ده ميطلعش لحد انت عارف الاعلام مش سايب حد في حاله علي فكرة الكلام ده ( من مصااااادر مطلعة وناس واصلة اوي زي بتوع الجرانين ما بيكتبوا في كل خبر )
قديم 10-07-2012, 01:28 PM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute

أنا ريحتكم وجبت صورة عربيتى ولكن مين يقدر يدفع ثمنها..... بالنسبة لى غالية جدا جدا ولكن فى كثير فى مصر راكب العربية دى عادى

BMW X3

التعديل الأخير تم بواسطة tham1010 ; 10-07-2012 الساعة 01:34 PM