العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 15-06-2011, 09:55 AM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي كار كيت كااااااااااااااااااااامل 275 جنية فقط

السلام عليكم
كارفور عامل عرض حلو جدا لمدة اسبوعين ابتداءا من اليوم 15/6/2011
من ضمن العرض :
كار كيت كامل بـ 275 جنية بس
انا قولت اقولكم يمكن ينفعكم
ده الرابط:
عروض كارفور

صلى على رسول الله
---------------------

قديم 15-06-2011, 10:41 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: كار كيت كااااااااااااااااااااامل 275 جنية فقط

ايه الكار كيت ده يا عم ايمن يا ريت شرح وافي يا غالي

قديم 15-06-2011, 10:45 AM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

فى حد ميعرفش الكاركيت ده مشهور اوى ده مشهور اوى

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431
قديم 15-06-2011, 12:15 PM

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق ابوذيد مشاهدة المشاركة

فى حد ميعرفش الكاركيت ده مشهور اوى ده مشهور اوى
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه
الله يحظك يا عم طارق ضحكتنى والله وفكرتنى بكلام منى ذكى فى المسرحية
ههههههههههههههههههههههههه هههههه

صلى على رسول الله
---------------------

قديم 15-06-2011, 12:26 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

دايما سبّاق بالمشاركات يا بوب........ دايما active
اقولك فى حدود ماعرفت عنه
ده جهاز بيتوصل مع بلوتوث الموبايل(لازم الموبايل فيه بلو توث) وله علاقة بسماعات الكاسيت ومعاه شاشة فكرة عمله ان لما حد يتصل بيك وانت سايق بتشوف الرقم على الشاشة بتاعته وكمان معاه ريموت عشان عشن تفتح وتقفل عند استقبال المكالمة وانهائها واكيد فيه ارقام عشان تتصل منه سواء من الريموت او الجزء التالت اللى بيتثبت فى التاره كده(عامل زى مثبت السرعة) حاجه كده على غرار الـ Multifunction اللى فى العربيات الحديثة
يعنى شىء من الترفيه اكتر فى التعامل مع الموبايل اثناء القيادة اه ونسيت اقول انه اكيد فيه مايك عشان لما تتكلم طبعا صوتك يتسمع عند اللى بتكلمه وانت بقى بتسمع من سماعات العربية
فكرة توصيله ايه... بيشتغل ازاى..... امكانياته ايه....؟؟؟؟؟؟ العلم عند الله
انا قولت اللى عندى فى حدود معرفتى وان شاء الله اكيد فى حد تانى هايجيب لنا قرار القصة دى اللى خلانى عملت الموضوع ان فيه ناس كتير كانت بتسأل عليه وفاكرينه غالى وكده لكن اعتقد ان سعره مناسب (انا لو بتكلم فى الموبايل وانا سايق كنت جبته) بس ما بحبش اتكلم وانا سايق أ بـ د اً (على رأى صلاح السعدنى فى الباطنية) هههههه غير انى مابركبش العربية اكتر من ساعة واحدة متواصله ومابيجيليش مكالمات كتير او مهمة وانا سايق يعنى ولو ضرورى اركن واتكلم براحتى
يارب اكون قربتلك الصورة

صلى على رسول الله
---------------------

التعديل الأخير تم بواسطة aymangalal ; 15-06-2011 الساعة 12:35 PM