العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > رياضة المحركات

رياضة المحركات ساحة خاصة باخبار سباقات السيارات وتعريف بها وقواعدها واخبارها ونجومها

قديم 02-09-2009, 06:45 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مرسى ياس ... الابهار القادم لعام 2009 ... YAS MARINA

والله بفضلك يا هندسه ... حضرتك اللي حييت الموضوع تاني ..
ولما لقيت الصور اللي كنت رافعها مش ظاهره .. قمت منزل كل الصور اللي كانت عندي مره واحده على بعضهم ...
ان شا الله ما حد حوش ..
وطبعا القرصان دخل سخنا على حريق اتلانتس قمت جايبها في ايدي بالمره و انا راجع ... مع انها فعلا من سنه فاتت بالظبط !!

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 02-09-2009, 06:54 PM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

ربنا يخليك ويبارك فيك بس فين فيراري في الموضوع

أنا ملاحظ ن الماس بلان مافيهوش مكان ليها....أمال إيه إللي كان في الخبر إللي نقلته في موضوع عصير البطيخ ..

أمال المبنى ده فين بالظبط بيبنوه في كوكب آخر ولا إيه

.

نعمل عملية لوووووووب على الناحيه التانيه ...شكلنا كده مش حنخرج عن الدائره المغلقه بتاعة حلبة أبوظبي لل f1 وعصير البطيخ ..... !!!!!!

الرابط

http://www.masrmotors.com/vb/showthr...t=12380&page=3

كل الطرق تؤدي إلى روما

قديم 02-09-2009, 07:08 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

لا ابدا ... كل الحكايه ان الصور اللي انا رفعتها قديمه شويه كان لسه متمش الاتفاق على مبنى الفيراري
المشروع فعلا ضخم جدا ..
ومتوقع يكون شكله النهائي روعه تفوق التصور
انا بس ملحقتش اعمل refreshment للمعلومات اللي عندي علشان كده مظهرش ومباني تانيه كتيره جديده
واعتقد ان الافتتاح في الجوله النهائيه للفورميلا وان حيكون افتتاح مرحلي ... مشروع بالحجم ده معتقدش حيكتمل مره واحده

عموما احنا ممكن نتابع الاخبار و اي معلومات جديده ننزلها في الموضوع هنا
وانا عارف ان عرق البحث و التقصي عندك حيشتغل و يطلع ..... تحف

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 02-09-2009, 07:40 PM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

إنت بتقول فيها
أنا بدأت فعلا الرحله في البحث والتنقيب من ساعة مابعت الإستفسار

وديه شوية حاجات طلعت بيها
أنا عايز أفطر ... مأخر نفسي والله بسبب البحث وراهم .. شربت بق مايه كده أكسر بيه صيامي ساعة الأذان

فيديو عشان اللي يحب يتمشى في المشروع بحاله

وطلع إن الصور إللي حطيتها ياهندسه ديه مش لمساحة المشروع بحاله وعشان كده مبنى فيراري مش باين

بص على الفيديو ده وحتعرف الموضوع ده

باي الأولاد خلاص حيضربوني ...عايزين يفطروا

قديم 02-09-2009, 08:19 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

باشمهندس أحمد كامل / عقدتنا ياراجل ! عندهم حق الولاد يضربوك همه والحكومه كمان !

أنا عايز أعرف حقيقى والله دا كله ليه ؟؟ ملاهى و تلاهى وماشوفناش جامع فى المجمع ده !

وبعدين سبحان الله ح يحموه ازاى ؟ دا لو واحد من ايران فرقع بومبه ممكن كل الكيان ده يتلخبط !

اللهم لا حسـد والله ما بحسد ! بس عايز أسأل سؤال ؟ أمال السفه والعبط يبقى ايه ؟؟؟

دا بدل ما يعملوا مصانع سيارات أو دبابات أو أسلحه و يقدروا يشتروها ويشتروا العلماء وبعدين

ح يبيعوها برده ؟؟ فين الخدمه الصوتيه يابنى !!! ptmnlo123per111

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1106

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127