العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 18-04-2010, 08:37 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا ترى اية هيكون موقفك مع ابنك .... ؟؟

بالجزمة
انا ابنى عند 8 سنين عربيت شيروكي اتوماتيك قال اسخنها وهو كان عارف ازاى يدور ومش محتاجة فن حب يعمل فيها سواق نص الليل قدام بنت اخى بدل مايطلع قدام جاب ورا ولبس فى عمود خرسانة وضيع نص العربية تقولى ادهالو بعد كدة دة بعينة لو طلع رخصة
قديم 18-04-2010, 08:59 AM
الصورة الرمزية massoft
massoft massoft غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: محاسب &sales out door in BARCLAYS Bank
هواياتي: السيارات و الانترنت

massoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond repute

مشكور على الموضوع الجميل
قديم 18-04-2010, 09:12 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMaDa-ToUBaR مشاهدة المشاركة

تسلملى يا استاذ حسام وفعلا هو الموضوع بيعيد الذكريات وايام الشقاوة

مش لوحدك ياستاذ طارق على فكرة انا بردة كنت مقضيها غسيل بس كنت بسرق المفتاح ولما اتقفشت اول مرة كانت بحجة انى كنت بذود الكاوتش لانة كان نايم
بس الحمد الله مرحالة وعدت
انا والدى العلمنى فى الجبل وخلانى اسوق بية على سفر وفكل مكان وهو الى ادانى عربية الى كان مخصصها للشغل كانت نيفا واتنزلى عانها وحنا راكبين فيها قالى دى عربيتك بعدها بعشر دقايق كنا مقلوبين
قديم 18-04-2010, 09:36 AM
corsair
Guest

والله يا حمادة موضوع ممتاز وبعدين كلنا متعاطفين مفيش مشكلة لكن ساعت الجد مش هتقدر تديله العربية ابدا ليه شباب اليومين دول متهورين وحتي لو ابنك عاقل هتلاقي واحد فاسد في اصحابه يسخنه وهوه ماشي بالعربية ويقوله ديه سرعه تمشي بها وشوفت ده عدا منك ازاي بتحصل معايا انا شخصيا واخر ما بزهق بتخانق معاهم ولو مش عاجبهم ماشي ينزلوا بس معتقدش انك هتلاقي حد زي حد يقدر يسخنه لكن انا بامانه اللي بسخن نفسي بنفسي يعني ببقا رايح الشغل يوم الجمعه بالعربية والطريق بيكون فاضي هوا الطريق يغريك ويخليني امشي مش اقل من 130 وسط البلد يعني جنان بالنسبالي وعلي العموم لما اتجوز اساسا مش هيبقي حتي معايا فلوس اكح بيها مش اجيب عربية للواد واخليه يخربها
قديم 18-04-2010, 10:10 AM
الصورة الرمزية mansoub504
mansoub504 mansoub504 غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد منسوب
التخصص العملى: server administrator (IT)..
هواياتي: السيارات

mansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMaDa-ToUBaR مشاهدة المشاركة

انا ايامها شكيت انة شغال فى المخابرات بس بعد كدة عرفت السبب والدى وكيل وزارة شركة مياة الشرب والصرف الصحى بالدقهلية وكان فى مرفق مياة فى مدخل البلد وبيبقى علية حراس .. اتارية بقى كان موصيهم اول ما تلاقو العربية ودامكم ادونى ميسد هههههههههه
دة انا شوفت ايام
ده كان عاملك كمين بقي

إن الملوك بلاء حيثمـا حلـوا فلا يكن لك في أبوابهـم ظـل
ماذا تؤمل من قوم ٍ إذا غضبوا جاروا عليك وإن أرضيتهم ملوا
فاستغن بالله عن أبوابهم كرمـاً إن الوقوف علـى أبوابهـم ذل
مصرى وأفتخر
وبحبك يا مصر