العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر بومه

لانسر بومه متسوبيشى لانسر

قديم 15-01-2011, 01:21 PM
الصورة الرمزية سالم سلامه
سالم سلامه سالم سلامه غير متواجد حالياً

سالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن حد يساعدني يا جماعه انا محتاره جدا

الالنترا بلا شك ربنا يوفقك للى فيه الخير
قديم 15-01-2011, 03:46 PM
mijodian mijodian غير متواجد حالياً

mijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud of
افتراضي رد: ممكن حد يساعدني يا جماعه انا محتاره جدا

الانسر احسن بس بصراحة الالنترا اوسع واريح في السفر
بس كعربية استحمال اللانسر
قديم 15-01-2011, 06:59 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن حد يساعدني يا جماعه انا محتاره جدا لانسر ولا النترا ؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heba_hasan مشاهدة المشاركة

عاوزه اعرف سعر لانسر 1600 اوتوماتيك مو 2006 والنترا 2006 اوتوماتيك
وايه رأيكوا ياجماعه ترشحولي إيه فيهم؟
مستنيه ردودكوا
بالنسبة للاسعار انا مش حقدر افيدك فيها اوى عشان انا مش قوى فيها

بس بالمقارنة بين الانسر والالنترا

مميزات الانسر

عربية يابانى بمحرك وناقل حركة محترم اثبت كفاءة فى الشوق المصرية

قطع غيارها متوفرة ورخيصة وموجودة فى كل مكان ومعمرة

سعر اعادة بيع مقبول

مميزات الالنترا

شكلا افضل من الانسر والموضوع ه اذواق بتختلف من شخص لاخر

عربية مشهود لها بالكفاءة

باور خفيف فى السواقة وخصوصا لفتاة او سيدة

قطع الغيار موجودة ومنتشرة

واسعة من جوه اكتر من الانسر

فالعربيتين اختيار موفق بلا ادنى شك برغم انى اميل اكتر الى الانسر لكن حالة العربيتين هى الاساس وبالتوفيق
قديم 15-01-2011, 08:22 PM
الصورة الرمزية ramy01011
ramy01011 ramy01011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: HR Officer

ramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant future

بصي انا بحب الاانترا ماتور اقوي و اوسع من جوة و شكل احدث بس انا لو هشتري هروح لللانسر علشان لسة لحد دلوقت معنديش ثقة مطلقة في الكوري رغم انه ابتدي يتحسن جامد
قديم 15-01-2011, 08:37 PM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

النترا أحدث بتقولك 2006 الشكل القديم هو محدش بيبص أبدا حرام عليكم
ونصيحة منى حضرتك أشترى 2007 لانسر أحسن من اللانترا سواء 2006 أو 2008 ون تجربة النترا ورق تماما وعربية خامات وحشة جدا وأتحدى أى حد أنه يحاول يخبط درج التابلوه بتاع اللانترا وشوفوا أى اللى هايحصل ورق ورق لكن لو حضرتك بدورى عن عربية شكل ومنظر ييبقى النترا 2007 ولو المقارنة بين 2006 لانسر و 2006 النترا يبقى النتيجة لانسر 100% ودى مش محتاجة فصال شكلا ومضمونا وجودة عالية اللانسر دى ملاش حل فى نظافته وجمالها عربية شغل حمار بسم الله ما شاء الله