العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 05-08-2011, 11:18 AM
aymanshebl aymanshebl غير متواجد حالياً

aymanshebl will become famous soon enough
افتراضي محتار فى تعنت التوكيل فى تركيب كماليات الالنترا؟؟

بسم الله الرحمن الرحيم

انا يا جماعة محتار فى تعنت التوكيل فى تركيب الكاسيت الخاص باللالنترا 2010 اللى هو عبارة عن دى فى دى و بلوتوث و جى بى اس يعنى بالعربى الكاسيت اللى فى الخليجى فاتصلت بالتوكيل فقالى هتخرج من ضمان الكهربا لان فى لعب او تعديل فى الضفيرة و سالتوه عن انهم يركبوه قالى تعالى ابو رواش و نشوف المهم سالت فى الشركة صاحبة الكاسيت قالى احنا مش بنعدل فى الضفيرة و لا حاجة لان كل كاسيت و ليه الفيشة بناعنه و دلوقتى انا عايز ال جى بى اس و الكاميرا الخلفية ضرورى لان العربية مش بشوف منها حاجة من ورا (العربية عالية من ورا) فاعمل ايه هل اجيب كحل وسط كاميرا خلفية بال دى فى دى بتاعها المنفصل اللى بيركب على ولاعة العربية و جى بى اس برده منفصل بيركب على الولاعة ايضا بعيدا عن التعديل او الخروج من الضمان لاتى اساسا شارى العربية من التوكيل علشان الضمان و لا اجيب الكاسيت بتاعها و لا اعمل ايه افيدونى فى حيرتى و شكرا و اخر سوال معلش هو ضمان الكهربا يشمل كل ما هو له علاقة بالكهربا يعنى بوجيهات و الانوار ولا انوار السيارة فقط و لا ايه و كل عام و انتم بخير.
قديم 05-08-2011, 11:46 AM
Neo206 Neo206 غير متواجد حالياً

Neo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتار فى تعنت التوكيل فى تركيب كماليات الالنترا؟؟

متابع لاهتمام بالموضوع
قديم 05-08-2011, 03:06 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

في كاميرا خلفية لاسكلي و في حساسات لاسلكي
و بعدين اصبر على الجي بي اس لحد ما الضمان يخلص و اشتري البلت ان
قديم 05-08-2011, 04:12 PM
aymanshebl aymanshebl غير متواجد حالياً

aymanshebl will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

في كاميرا خلفية لاسكلي و في حساسات لاسلكي
و بعدين اصبر على الجي بي اس لحد ما الضمان يخلص و اشتري البلت ان
شكرا لرد حضرتك و انا كنت عاوز اسال الاقى فين كاميرا خلفية لاسلكية و الشاشة بتاعتها عبارة عن ايه و هل بتركب على ولاعة السيارة و هل فى لعب فى ضفيرة الكهربا ولا لا و الجى بى اس انا عاوزه ضرورى هو و الكاميرا لان الضمان لسه باقي له فترة و ياريت الاقى الرد الوافى عند حضرتك او احد الزملاء الكرام و كل عام و انتم بخير و رمضان كريم