العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > المناسبات الاجتماعية

المناسبات الاجتماعية التهانى والمناسبات الاجتماعية

قديم 26-04-2011, 07:34 PM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عيد ميلاد أبو نورا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

طيب هو مش النهارده يا ابو شروق 26 ابريل ولا هما لغوا الفتره اللى بين 25 ابريل و 19 مايو وانا نايم ؟؟؟؟
ههههههههههههه
كده بقا عرفت انك كنت نايم

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 26-04-2011, 07:37 PM
الصورة الرمزية ابوشروق

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

لأ بس هوا بيقول قبل الهنا بسنا علشان كله يبقى عارف قبليها بوقت كاف و محدش يتحجج انه ميجبش هدية معتبرة و يقول اصل مكنتش عارف
يا جماعة انا اللي بلم الفلوس للهدايا
بالنص ياباشا
من غلاوة أبو نورا
هنلم المليون الاول
ونديله الباقى
ههههههههههههههههههههههه

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 26-04-2011, 07:59 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

ههههههههه.... يا ميدو هو انت مكسل تقول لابو نورا كل عام وانت بخير..... لازم تجادل.؟
لا تجادل ولا تناقش يا اخ علي ..........
لا مش كسل والله
ابو نورا عارف معزته عندى اد ايه
بس انا اعتقد انها لما تتقال فى ميعادها هتكون احلى
قديم 26-04-2011, 08:03 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

يا جماعة انا اللي بلم الفلوس للهدايا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوشروق مشاهدة المشاركة

هنلم المليون الاول
ونديله الباقى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوشروق مشاهدة المشاركة

ههههههههههههه
كده بقا عرفت انك كنت نايم
لا وانت الصادق انا كده اللى عرفت انت عامل الموضوع قبل الهنا بسنه على رأى ممفر ليه

قديم 26-04-2011, 08:10 PM
الصورة الرمزية ابوشروق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

لا وانت الصادق انا كده اللى عرفت انت عامل الموضوع قبل الهنا بسنه على رأى ممفر ليه

لا والله يا ميدو انا عامل الموضوع ده معزه وتقدير لأبونورا
ممفر هو الى نيته ماديه

حبيبت قلبى سبيدر