العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 13-05-2010, 06:37 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة madyn5m مشاهدة المشاركة

انا عاوز أشترى عربيه سوزوكى فان 7 راكب العائلى موديل 2009 / 2010 ومرتبى 650 جنيه صافى مستعد لمفردات مرتب مع ضامن من زملائى ومعى 10000 جنيه مقدم وسئلت كتير لما تعبت بيقلولى لازم المرتب مش أقل من 1500 جنيه يريت لو فى حل عندكم فدونى بيه ولو فى معرض تقسيط مباشر أو بنكى أنا مستعد 0103886280
ارفع المقدم شوية الى الربع
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 13-05-2010, 06:43 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة r_cc مشاهدة المشاركة

س) عايز اقل مقدم فى مصر كلها
كل مقدمك يقل لازم تقدم ضمنات كثيرة وكبيرة والضمنات دة متكونش عقارات ثابتة اى ضمان يعنى شى تثبت انة بيجبلك دخل شهرى او سنوى هو دة الضمان
س) طيب انا عندى وظيفة حكوميه بشتغل مدرس ومرتبى الشهرى 450 جنيه لو حبيت اشترى عربية بمقدم صغير يعنى فى حدود 3 او 4 الاف جنيه ومرتبى يتحول على البنك ممكن اعرف هادفع قسط كام وايه نوع العربية الى تمشى مع الشروط دى ياريت حضرتك ترد عليا بسرعه لانى فعلا محتار
وايميلى alhosinin_2@yahoo.com
فى قاعدة فى تقسيط السيارت لازم الناس كلها تعرفها ودائما اقولها
سواء شراء عريية جديدة او مستعملة
مقدم كبير يبقى قسط صغير او مقدم صغير وقسط كبير انما لا يجوز مقدم صغير وقسط صغير
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 13-05-2010, 06:46 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد عبدالعظيم مشاهدة المشاركة

ارجو معرفة سعر السيارة ميكروباص تويوتا 15 راكب موديل 2010 الكاش والتقسيط واجراءات التقسيط وهل مشروع شراء الميكروباص وتشغيله مثلا على خط مصر اسكندرية مجدي ام غير مجدي وهل هذا المشروع افضل من الوظيفة الحكومية ، ارجو الرد للاهمية ، وجزاكم الله كل خير
دائما اى مشروع حر مدروس كويس مع الخبرة بيكون كويس انما ممكن اعرف حضرتك بتشتغل اية وهل المشروع دة حضرتك عندك خلفية عنة ولا لا ولا دة مشروع جديد ناوى تعملة
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 14-05-2010, 01:22 AM
shaaban shaaban غير متواجد حالياً

shaaban is on a distinguished road

ممكن ادفع 35 الف مقدم وعايزكيا سيرلتو موديل لغاية2009 ممكن ادفع فيها كام وقسطهايبقى ازاى
قديم 14-05-2010, 01:32 AM
zamalek26 zamalek26 غير متواجد حالياً

zamalek26 is on a distinguished road

السلام عليكم

مطلوب شراء عربية بمبلغ 74 الف معايا منهم 35 الف تقريبا والباقى عاوز اقسطهم عندى طريقتين محتاج اعرف نظام التقسيط ازاى فيهم لو امكن :

لو عندى شهادات فى البنك الاهلى المصرى عرفت انى ممكن اخد قرض بضمانهم بس عاوز اعرف كم نسبة الفايدة هتكون محسوبة عليا سنويا؟؟؟

الطريقة التانية هى التقسيط فى البنك اللى بينزل علية مرتبى وهو HSBC هل عندك فكرة لو هقدم على قرض شخصى هيطلبوا منة اية والفايدة هتكون كم سنويا لانى سمعت انها 6 ونص فى % هل دة مضبوط ؟ واشكرك على اهتمامك بالرد مقدما

الكلمات الدليلية
ايصال كهرباء, اسرع اجرائات, بصورة بطاقة فقط, تقسيط سيارات