العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 20-05-2012, 10:54 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية رائيكم فى هيونداى اكسل والاكسنت

السلام عليكم
كان معايا اكسيل 1996 وكنت بسافر بيها كثيرا من المنيا الي القاهره والغردقه واسكندريه ورحت بيها سوهاج ونويبع واماكن كثيره الحمد لله كانت سياره راسيه وكنت بجيب بيها 130 و 140 و عمرها ما لعبت بيه زي ما تكرم الزملاء في القول وشهادة حق هي سياره جميله بس كان عندي مشكله في التكيف وما حولتش اصلحه وهيه صاجها خفيف جدا وبعدها اشتريت لانوس 2 طبعا فيه فرق بس ساعات بحن للأكسيل معا أنها يمكن كانت خامس سياره تكون عندي
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
قديم 20-05-2012, 11:35 PM
الصورة الرمزية mido_khalifa
mido_khalifa mido_khalifa غير متواجد حالياً
من انا؟: كريستلاوي
التخصص العملى: مبيعات
هواياتي: كره القدم

mido_khalifa will become famous soon enoughmido_khalifa will become famous soon enough

ياباشا انت بتقول معايا لحد 45 ايه اللي يخليك تفكر في الاكسنت والاكسيل خليك في لانسر كريستاله لاوجه للمقارنه طبعا
قديم 21-05-2012, 12:36 AM
الصورة الرمزية goudai
goudai goudai غير متواجد حالياً

goudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido_khalifa مشاهدة المشاركة

ياباشا انت بتقول معايا لحد 45 ايه اللي يخليك تفكر في الاكسنت والاكسيل خليك في لانسر كريستاله لاوجه للمقارنه طبعا
بس المشكلة ان الكريستالة موديل قديم
قديم 21-05-2012, 11:48 AM
الصورة الرمزية mido_khalifa
mido_khalifa mido_khalifa غير متواجد حالياً
من انا؟: كريستلاوي
التخصص العملى: مبيعات
هواياتي: كره القدم

mido_khalifa will become famous soon enoughmido_khalifa will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goudai مشاهدة المشاركة

بس المشكلة ان الكريستالة موديل قديم
علي اساس ان الاكسنت والاكسيل مش موديل قديم ياباشا اما تركب كريستاله والله ماهتحس انك راكب موديل قديم ولا حاجه العربيه دي وحش ماشي علي الطريق وممكن الاعضاء يفدوك بمميزاتها عني بس هي معايا بجد عربيه تحفه في كل حاجه توكل علي الله وهات واحده نضيفه وانت هتدعيلي والله
قديم 21-05-2012, 01:16 PM
الصورة الرمزية goudai
goudai goudai غير متواجد حالياً

goudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido_khalifa مشاهدة المشاركة

علي اساس ان الاكسنت والاكسيل مش موديل قديم ياباشا اما تركب كريستاله والله ماهتحس انك راكب موديل قديم ولا حاجه العربيه دي وحش ماشي علي الطريق وممكن الاعضاء يفدوك بمميزاتها عني بس هي معايا بجد عربيه تحفه في كل حاجه توكل علي الله وهات واحده نضيفه وانت هتدعيلي والله
انا عمى معاه كريستالة 99 وانا معايا لانوس 2006 بصراحة فى فرق كبير فى ركوب العربيتين فانا مش عارف قد يكون العيب فى عربية عمى وليس فى الكريستالة بشكل عام
وتقبل تحياتى