العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 05-05-2009, 09:07 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لو عاوز تبقى رقم واحد فى مصر موتورز

كلام جميل و كلام معقول ما أقدرش أقول حاجه عنه ! ptmnlo123per154

أقول أنا بقه السلبيات اللى أنا شايفها والآجر و الثواب عند الله و ما حدش ياخد الكلام على نفسه الا اذا كان فيه !

1- بعض المشتركين يعمل لك عنوان مثير مثل : عاجل - الحقونى - الموضوع ده لازم كل الناس تقراه -

الحق قبل ما يخلص ! - موضوع خطير جدآ - عاوز مساعده عاجله - أغرب كذا - أحسن كذا الخ الخ

وتدخل على الموضوع تلاقى واحد أو واحده عايز سياره تكون مش صغيره و موديل سنتين فاتوا بس وموتورها

جيد و دواخل فابريقه ومعاه مثلا 10000 ج وعاوزها بسرعه كمان ! أو موضوع طويل عريض و يقولك ليه لمبة

الصالون مابتنورش !

2- واحد يعمل موضوع و بعدين يلاقى التعليقات عليه مش أد كده ! يبتدى يعلق عليه هوه علشان يعطيه

قبلة الحياه أو يعمله تنفس صناعى و يطلعه على رأس المواضيع ! أو كل ما حد يعلق على الموضوع بتاعه

يقوم كاتبله موضوع شكر مع انه كفايه قوى يكتب له هوه شخصيا شكرآ بواسطة الآيكون الخاص بذلك !!

3- واحد يقرأ تعليق عجبه لواحد تانى و يكتبه بنفس حروفه وكلماته أو نفس الفكرة بس مع تغيير أماكن

الكلمات ! طبعآ فيه توارد خواطر لكن الاقتباس بيكزن واضح جدآ !

أكيد أنا ناسى حاجات كتير و أكيد فيه حاجات تانيه بتضايق بعض الزملاء الآخرين !

4- بعض الزملاء اذا خالفهم أحد فى الرأى يهاجمون هجموما شديدآ يفتح المجال لخناقات ملهاش لازمه

والبعض الآخر لايفرق بين الدعابه وقلة القيمه !

أخيرا أنا قلت اللى عندى و أجرى على الله و لا أبرىء نفسى فالنفس أمارة بالسوء ptmnlo123per144

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127

قديم 05-05-2009, 11:01 AM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute

موضوع مميز جدا و حقيقي
جزاك الله خيرا

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 05-05-2009, 03:58 PM
الصورة الرمزية Islam Amer
Islam Amer Islam Amer غير متواجد حالياً

Islam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond repute

شكرااا جدااا

موضوع جميل
قديم 06-05-2009, 03:45 AM
drift_lover drift_lover غير متواجد حالياً

drift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond repute

مشكور علي الموضوع الجميل..
قديم 07-05-2009, 09:42 PM
الصورة الرمزية c2bo
c2bo c2bo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Human resources
هواياتي: السيارت. السباحه. الكمبيوتر والانترنت

c2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond repute

الشكر لله ياجماعه وبجد انا بشكركم على الردود الجامده دى

I Can't Live Without Cars