العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 23-11-2009, 08:49 PM
tigernet tigernet غير متواجد حالياً

tigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مش ندمان لإختيار عربيتك؟؟

انا ندمت اننا اشترية الالنترا قبل ماشتريها سمعت انة جمدة و ثابتة على الارض و و فراملة شديدة

هى العربية جميلة بس مش اد السمعة الى وخدها
و كان نفسى فى لانسر البومة و هى مع ابن عمى وقالى خاليك فى اليابانى

بالمقارنة فى الثبات لقيت ان البومة ثابتة جدا جدا انة فيها عفشة رياضى
و الفرامل البومة اجمد فيها فرامل abs
قديم 24-11-2009, 06:12 AM
الصورة الرمزية bostato
bostato bostato غير متواجد حالياً

bostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to all

والله انا بيتهيألي موضوع الندم ده مبيكونش في اول عربيه تشتريها , لأن اول عربيه دي متهيألي بتكون غاليه اوي عند اغلب الناس.
ده حتى في ناس بتفضل محتفظه بيها حتى لو شرت عربيه غيرها.
انا بكيت على اول عربيه لما اتباعت , وكنت عامل زي العيال الصغيره وعاوز افشكل الموضوع بأي طريقه.
ptmnlo123per146
قديم 24-11-2009, 09:36 AM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboamr مشاهدة المشاركة

اول عربيه اشترتها كانت 132عن طريق واحد صاحبى الله يسامحه كرهتنى فى الفيات كله وصرفت قد تمنها أضعاف بعتها واشتريت ماذدا 323 مهما أقول مش حقدر أوفى العربيه دى حقها وفعلا كنت حزين جدا يوم مابعتها ودلوقتى معايا صنى 2000 بصراحه عربيه ممتازه ماشاء الله عليها احلى عربيه ركبتها لانشا ديدرا ممتازه واللى نفسى اشتريها اوكتافيا
ربنا يكرمك ان شاء الله و تشترى الاكتافيا الى نفسك فيها

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 24-11-2009, 09:39 AM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bostato مشاهدة المشاركة

والله انا بيتهيألي موضوع الندم ده مبيكونش في اول عربيه تشتريها , لأن اول عربيه دي متهيألي بتكون غاليه اوي عند اغلب الناس.
ده حتى في ناس بتفضل محتفظه بيها حتى لو شرت عربيه غيرها.
انا بكيت على اول عربيه لما اتباعت , وكنت عامل زي العيال الصغيره وعاوز افشكل الموضوع بأي طريقه.
ptmnlo123per146
والله عندك حق
العربيه الاولى دائماً ليها مكانها فى قلب الواحد زى الحب الاول كده

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

التعديل الأخير تم بواسطة m_o_sakr ; 24-11-2009 الساعة 09:43 AM
قديم 24-11-2009, 12:27 PM
Mohamed Dahab Mohamed Dahab غير متواجد حالياً

Mohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud of

انا عن نفسى اول عربيه كانت 128 طبعا لما كنت باخد المفتاح من وراهم فى البيت واقعد الف بيها ودى قعدت معانا فتره طويله جدا وحبيبه قلبى
اول عربيه خاصه بيه كانت 127 وكلنا عارفنها وقعدت معايا 6 شهور
الثانيه كانت مازدا 323 والعربيه دى انا بعشقها كانت جامده جدا الصراحه
الثالثه كانت الفورد فيستا 1100CC وبصراحه العربيه دى على قد الناس ما بتقول عليها كلام بس كانت جميله جدا وعمرها مزعلتنى
الرابعه اخدت حبيبه قلبى اللى معانل من زمان وبقت خاصع بيه حبيبتى حبيبتى ستروين اكسارا العربيه اللى انا بعشقها جدا جدا

انا شاء الله عربيه المستقبل نتمنى القريب اوكتفيا A5 او سيات ليون او ستروين C4 وان شاء الله اتوماتيك

I'M always
DAHAB
it's my Name