العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 13-02-2010, 03:18 PM
Ibr@him Ibr@him غير متواجد حالياً

Ibr@him is on a distinguished road
اخبار عن فيرنا ستار Verna Star

صباح الفل عليكم جميعا
أنا اول مره اشارك معاكم في هذا المنتدى الرائع و الذي كان هو مستشاري الوحيد عند إتخاذي قرار تغيير عربيتي القديمه ( شاهين 1400 مانيوال ) الي ( فيرنا 1600 اوتوماتيك ) وده كله بفضل نصائح الرائع Ahmed Car .
مش عايز اطول عليكم ، انا حجزت فيرنا ستار اوتوماتيك من اول الشهر من عند غبور عمارات العبور و قالولي هتستلم في خلال 15 يوم و شكلها كده هتطول شويه لأن إمبارح قالولي إن يوم 15 الاداره هتبلغهم إمتى التسليم !!!!!!
بليززززز إذا حد عنده اخبار عن الفيرنا ستار وصور ليها يا ريت يقول
اخيرا وليس اخرا شكرا على المعلومات الفظيعه اللي بتفيدونا بيها و شكر خاص للجميل Ahmed Car

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 18-02-2010 الساعة 12:39 AM سبب آخر: اضافه توضيح للعنوان
قديم 13-02-2010, 03:27 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: Verna Star

والله كان نفسي افيدك في الموضوع ده لكن معرفش والله هتنزل امتي بس بجد انا مبسوط انك هتكون اول واحد ان شاء الله معاه الفيرنا ستار في المنتدي وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها
وياريت تقولنا هيه عاملة كام بالظبط ولما تستلمها ان شاء الله تصورهلنا وتقولنا علي مميزتها وعيوبها
قديم 13-02-2010, 04:00 PM
Ibr@him Ibr@him غير متواجد حالياً

Ibr@him is on a distinguished road

Merci ya Corsair awi enta fe3lan gameel we mofeed we ISA awel ma hastelemha hasawarhalko . we be7'sous el price , it costs 76000
قديم 13-02-2010, 05:57 PM
corsair
Guest

Nice MR: Ebrahim And i wait see your car Thanx 4 u
قديم 14-02-2010, 12:11 AM
miroseba miroseba غير متواجد حالياً

miroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud of

بص يا باشا الفيرنا ستار هيا هيا الفيرنا العاديه بس تغيير فى شويه حاجات فى الشكل بس السبويلر خلفى عداد سبور وتبلوه اشيك وكده بس مفيش فرق بين الاتنين اه صح واختلاف الشبكه الاماميه فقط لاغير

الكلمات الدليلية
hyundai, verna, هيونداى اكسنت