العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ما هو أسوأ حدث لعام 2009؟
خروج مصر من تصفيات كأس العالم 1 3.70%
تبادل الشتائم وسب الدين بين أعضاء مجلس الشعب 3 11.11%
إنفلونزا الخنازير 6 22.22%
إرتفاع معدل الفتنة الطائفية وإدارتها من الخارج 2 7.41%
تدهور الخدمة الصحية والتعليم وأداء المالية 1 3.70%
كارثة العياط وتكرار حوادث القطارات 1 3.70%
خسارة الاقتصاد المصرى لعشرين مليار دولار 2 7.41%
الحكومة المصرية 6 22.22%
إرتفاع معدل الجرائم والمزابح 1 3.70%
أفعال وتصريحات شيخ الأزهر 4 14.81%
المصوتون: 27. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 31-12-2009, 02:52 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي ما هو أسوأ حدث لعام 2009 ؟

ذهبت 2009 ومعها أحداث سيئة خلفت حزنا أو مرارة أو ألما فى النفس أو عدت عابرة
ومن هذه الأحداث ما نسرده فى الإستطلاع أو أضف ماتراه لما يخص مصر من أحداث

التعديل الأخير تم بواسطة د0تامر محمد ; 31-12-2009 الساعة 03:06 PM
قديم 31-12-2009, 03:05 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ما هو أسوأ حدث لعام 2009 ؟

بدأ العام بداية سوداء بالحرب الوحشية على غزة
أنا أرى أن هذا الحدث هو أسوأ الأحداث على الإطلاق
قديم 31-12-2009, 03:14 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

a h1 n1.....
قديم 31-12-2009, 03:22 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

أنا أسف لم ألحظ إن الإستطلاع عن الأحداث المحلية فقط
أنا أختار الخسائر بسبب الأزمة المالية
أثرها كان بالغ على الناس كلهم
فيه ناس فقدت وظائفها لفترة من الزمن
و فيه ناس دخلها إتأثر
و بوجه عام الكل حس بأثر الأزمة دى بس كل واحد بطريقة مختلفة
قديم 31-12-2009, 04:06 PM
MaXx MaXx غير متواجد حالياً

MaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond repute

خروج مصر من تصفيات كاس العالم شئ مش جديد ,,, المشكلة كانت في الاحداث المواكبة ليه ,,, بالتالي خرج من حساباتى

تبادل الشتائم وسب الدين بين أعضاء مجلس الشعب ,,, دي اللي انا صوت ليها علشان جديدة علينا ,,, لما ممثلي الشعب يبقوا بالسفالة دي ,,, هنستنى منهم ايه ؟ دول ما حصلوش تعاملات احط طبقات المجتمع خلقاً ... تخيل لما وزير يسب دين و يتريق علي المواطنين و النواب بالشكل ده ! هستني ايه من بني ادم اقل ما يقال عنه انه قليل الادب ؟ ان لم تستحي ففعل ما شئت ,,, و العيب مش عليه العيب علي اللي سايبه يعمل ما بدا له

إنفلونزا الخنازير ,,, الحمد لله في ناس بتعالج و تخف ,, و ربنا ممشيها بالستر معانا في مصر ,,, و انا شايف ان المشكلة مش في الانفلونزا المشكلة في التعامل معاها ,,,

إرتفاع معدل الفتنة الطائفية وإدارتها من الخارج ,,, اعتقد ان الحكاية كلها زيادة في الاعلام ,,, الاحداث دي كانت ممكن تكون موجودة من قبل كده بس ما بيتسلطش الضوء عليها ,,, و الحمد لله انا شايف ان مصر مستقرة بشكل كبير من حيث التعامل بين المسلمين و المسيحيين ( مش الاقباط لان قبطي يعني مصري مش مسيحي ) و الموضوع حوادث فردية و الحمد لله ,,, و بإذن الله يفضل الموضوع بسيط و ما يكبرش ,,, والرسول قال اهل مصر في رباط الي يوم الدين ,,, انا مطمن

تدهور الخدمة الصحية والتعليم وأداء المالية ,,, لا ما ينفعش نقول انه اسوء ما في 2009 لانه من زمان ,,, المشكلة ان تراكم الاخطاء بيصعب ايجاد الحل كل سنة عن اللي قبها ,,,

كارثة العياط وتكرار حوادث القطارات ,,,كارثة طبعا بكل المقاييس ,,, بس برضو مش جديدة علينا ,,, هي زادت في الفترة الاخيرة ,,,

خسارة الاقتصاد المصرى لعشرين مليار دولار ,,, مش اول مرة تضيع مننا مليارات ,,, ولا ناسيين توظيف الاموال و لا نواب القروض و الناس اللي في لندن ؟

الحكومة المصرية ,,, قرفانا من زمان ,,, برضو قديم الكلام ده

إرتفاع معدل الجرائم والمزابح ,,,دي نتيجة بسيطة للي بيحصل ,,, بالتالي برضو خرجت لانها نتيجة اكتر من انها ظاهرة ,,, الجرائم بتزيد في المجتمع بزيادة المشكلات اللي بتواجه افراده ,,, يدخل عامل الاقتصاد مع عامل الدين يعمل خلل في التفكير و يؤدي عند بعض الناس لشطط فكري ينتج عنه ارتكاب مذابح ,,, او سرقات مبررة !

أفعال وتصريحات شيخ الأزهر !!! اللي اعرفه ان قال للبنت انها ما ينفعش تلبس نقاب في وسط مكان كله بنات .... ايه المشكلة في كده مش فاهم بصراحة ؟!

السيارة التي قيل انها قادمة ,,, لن تأتي ,,, ptmnlo123per111
[/CENTER]