العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > لادا LADA

لادا LADA لادا الروسية LADA احدى شركات اوتوفاز AvtoVAZ الروسية بدات فى السبعينيات بتجميع سيارات فيات 124 واستمرت فى تقديمها بشكل اقتصادى لعشرات السنين تمشيا مع الفكر الشيوعى الروسى الا انها الان تسعى للمنافسة والتجديد بعد شراكتها مع مجموعة رينو - نيسان

قديم 20-01-2014, 03:29 PM
الصورة الرمزية ibnelfared
ibnelfared ibnelfared غير متواجد حالياً

ibnelfared will become famous soon enough
عاجل ألى من يهمة الأمر

السلام عليكم يا جماعه أذيكم عاملين أيه غبت كتيير عن المنتدى ودة مش مشكلة لأنى مش فعال ولا حاجة بس رجعت عشان كان في موضوع معلق فبرجاء قبول معذرتى عن التأخير بالرد عليه .
في شوية صور كدة عاوزكم تشوفها عشان تشوفوا كدب ومكر وقلة ضمير التجار لأن صاحب الحاجات دى ألى باعها ليا تاجر وأرتككم للصور المعروضة الأن ونبدأ بأول موضوع :

دة البارومة والصاج ألى أتشال من العربية الجامدة قوى بتاعة التاجر الكذووب ولأن كان بعض الأعضاء فكرونى بشوة صورة هذا الملاك فأنا بقول لأى واحد هايحكم من غير ما يشوف ياريت يسكت أحسن ليه لأن البيع والشراء تم فعلا و المعاينة خير دليل أما تفاهة القول بأن بشوة صورتة عشان كلام تانى وأنى بعمل شغل عليه فكنت بدل ما يضحك عليا وادبس كنت ضحكت عليه الطيب المحترم فهو ما يخصنيش وعلى العموم هيا دى صورة ألى رفعها عشان يأكد أنه برىؤ وغلبان وأنا بقولة هيا دى فعلا الصور بتاعتها يا تاجر وللأمانة أهى :

وددى بقى هدية منى ليك يا تاجر عشان شكلك نسيت ترفعها أنا صورتهالك عشان ما تنساش تانى يا تاجر أهى يا جماعه أيه رأيكم :

هو نسى بس يصورها عشان الخبطة ما تبانش والصور الأولانيين دول بقى الدواسات والعتب الجمال والبارومة ألى كانت ماليها والتاجر الكذووب أقسم أنها ما فيهاش حاجة وتذكيرا ليه أنه أقسم بأبنة أنها صاج سليم .
دة أول موضوع لأثبات حقى ولسه في حاجات تانية وفيديوا ومعاينة لو حبيتم تعرفوا الحقيقة حتى في الصور ألى نزلها التاجر الكذووووب ما خدش باله منها لأنه مشكورا غسل العربية غسلة محترمة ميه مية صراحة .
ألى أن نلتقى في الموضوع الثانى أستكمالا لفضائح التاجر الكذوب عشان الدفاع بدون وجة حق.
وألف شكر لمن تفضل برأى محترم لا يحمل المحاباة والتجمل للتاجر الكذووب أو ليا حتى لأنى مش عاوز كدة وأنا بشكر هذا التاجر لأنة علمنى كتيييييييييييييير في العربية ودرووس عمرى ما هناساها .
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=104468
قديم 20-01-2014, 06:13 PM
الصورة الرمزية احمداحمدعيد
احمداحمدعيد احمداحمدعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: مواطن يعشق تراب مصر
التخصص العملى: رئاسة مجلس الوزراء-جهاز شئون البيئة

احمداحمدعيد is on a distinguished road
للاهمية رد: ألى من يهمة الأمر

انا مع حضرتك فيما قلت واضيف ان اي تاجر عربية لا يظهر مطلقا عيوب اي عربية عندة للبيع فقط يفكر كم سيكسب ومش مهم إإزاي ظلم حد ضحك علي حد...... من الاخر صعب جداااااا يكون في تاجر بيراعي ربنا في البيع والشراء بل اجزم انة مستحيل هم وقت الشراء يبخسون العربية وعند اعادة بيع نفس العربية يطلبونالكثير وهم يرددون مزايا العربية وهم منذ قليل جداااااا كانوا عند شرائها يفرزون ويعدون في عيوبها ولكن عند البيع بتكون هذة العربية للاسف بدون عيوب ابدااااا
قديم 20-01-2014, 06:20 PM
الصورة الرمزية ibnelfared
ibnelfared ibnelfared غير متواجد حالياً

ibnelfared will become famous soon enough
افتراضي رد: ألى من يهمة الأمر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمداحمدعيد مشاهدة المشاركة

انا مع حضرتك فيما قلت واضيف ان اي تاجر عربية لا يظهر مطلقا عيوب اي عربية عندة للبيع فقط يفكر كم سيكسب ومش مهم إإزاي ظلم حد ضحك علي حد...... من الاخر صعب جداااااا يكون في تاجر بيراعي ربنا في البيع والشراء بل اجزم انة مستحيل هم وقت الشراء يبخسون العربية وعند اعادة بيع نفس العربية يطلبونالكثير وهم يرددون مزايا العربية وهم منذ قليل جداااااا كانوا عند شرائها يفرزون ويعدون في عيوبها ولكن عند البيع بتكون هذة العربية للاسف بدون عيوب ابدااااا
للأسف زى ما حضرتك قولت بس تفتكر أن العروسة الواقفة دى يطلع منها الزبالة دى والبارومة والبلاوى ألى لسه هاتتعرض بس لما التاجر الكذووب يرد وألى كانوا بيدافعوا عنة بدون ما يكلفوا نفسهم ويعرفوا الحقيقة .
لا ألى جاى أجمل وأجمل بلاوى والمشكلة أنه سبحان الله معلم بس دة لازم لأنه تاجر وتاجر كذوووووب أمال هايستغل جهل الناس أذاى وأئئتمانهم ليه