العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 26-06-2010, 04:33 AM
rico rico غير متواجد حالياً

rico is on a distinguished road
افتراضي رد: اية رايكو ياشباب هعمل ستاير كبس

اعمل فاميه بس وانت داخل على لجنه نزل الاربع ابواب للازاز اكمنى اتعلقت قبل كدة فى لجنه بس بقيت اعملها محدش بياخد باله
قديم 01-07-2010, 05:14 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية رايكو ياشباب هعمل ستاير كبس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iprahim_refaat مشاهدة المشاركة

الصراحه الستاير الكبس دي انا مش عارفها وبالنسبه للفاميه الامامي انا لا انصح بيه نهائيا عشان المرور عن تجربه سابقه واضريت اشيله في اللجنه وخلي شكل العربيه زباله لحد مشيلته كله
بس ده ظابط غتيت اوى انا مرة كنت راكب ميكروباس وهو نازل من كوبرى 15 مايووقفه وواضح انه كان عارفه او مستنيه وفوجئت بيه بيقول له هات الرخص وبعد م شاف الرخص فوجئت بيه بيقول له اخلع النمر دى وفهمت انها مسروقة فقال السواق دى ملحومة وفوجئت بالظابط قال له اخلع الاكسدام والسواق قعد يخلع الاكسدام بس طلع جدع راح منزلنا من العربية وقال انا اسف العربية مقبوض عليها وراح موقف ميكروباس تانى و قال للسواق هات اجرة الناس دى من هنا للتحرير وراح دافعها للسواق اللى ركبنا معاه
قديم 22-08-2010, 03:39 PM
الصورة الرمزية mido_4up
mido_4up mido_4up غير متواجد حالياً

mido_4up is a jewel in the roughmido_4up is a jewel in the roughmido_4up is a jewel in the rough
افتراضي رد: اية رايكوا ياشباب هعمل ستاير كبس

انا معايا اكسنت 2006 سوداء الستائر الكبس تحفه وعندى زرار بغلق الزجاج بتاع العربيه كلها علشان الستائر بتاثر على طلوع و نزول الزجاج
قديم 22-08-2010, 04:22 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية رايكوا ياشباب هعمل ستاير كبس

انا عندى راى انا معايه ماتركس ومركب الستاير الكبس هى فعلن حلوه جدا وبتعطى شكل كانى العربيه متفيمه لكن فى منها انواع كتيره خد بالك وكمان لو مثلن داخل على كمين ممكن بكل سهوله تشلهم

كريم على