العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > نوبيرا

نوبيرا

قديم 03-08-2012, 09:05 AM
aboGehad aboGehad غير متواجد حالياً

aboGehad is on a distinguished road
عاجل كيف اعرف موديل وسنه الصنع

انا اشتريت عربية نوبيرا من صديق قال لى ان السيارة موديل 2005 ولكن ورقه جاى ورخصة بسنة 1999 ارجو الافادة وهى على فكرة خليجى ومعاقين
قديم 03-08-2012, 09:51 AM
M.Sami el adham M.Sami el adham غير متواجد حالياً

M.Sami el adham is a splendid one to beholdM.Sami el adham is a splendid one to beholdM.Sami el adham is a splendid one to beholdM.Sami el adham is a splendid one to beholdM.Sami el adham is a splendid one to beholdM.Sami el adham is a splendid one to beholdM.Sami el adham is a splendid one to beholdM.Sami el adham is a splendid one to behold
افتراضي رد: كيف اعرف موديل وسنه الصنع

بص على القايم اللى فى النص ( بين باب السواق وال باب اللى ورا ) هتلاقى تحت صاجة متبرشمة مكتوب عليها موديل السيارة و سنة الصنع , لو ملقتوش .. دو فى عتب باب السواق و فى القايم اللى ورا الرفرف الشمال ( بتاع السواق ) ان شاء الله هتلاقيها .. لو ملقيتهاش .. تبقى متشالة .. و سؤال هو كان بيتكلم بناءا على ايه ؟ .. تحياتى
قديم 04-08-2012, 11:02 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو دهب مشاهدة المشاركة

بص على القايم اللى فى النص ( بين باب السواق وال باب اللى ورا ) هتلاقى تحت صاجة متبرشمة مكتوب عليها موديل السيارة و سنة الصنع , لو ملقتوش .. دو فى عتب باب السواق و فى القايم اللى ورا الرفرف الشمال ( بتاع السواق ) ان شاء الله هتلاقيها .. لو ملقيتهاش .. تبقى متشالة .. و سؤال هو كان بيتكلم بناءا على ايه ؟ .. تحياتى
المشكله هو انا اشتريت العربية من واحد صاحبى ، واشتريتها بمبلغ 485000 جنيه
قديم 05-08-2012, 04:14 AM
m.dardir m.dardir غير متواجد حالياً
هواياتي: القيادة والحيوانات

m.dardir has a reputation beyond reputem.dardir has a reputation beyond reputem.dardir has a reputation beyond reputem.dardir has a reputation beyond reputem.dardir has a reputation beyond reputem.dardir has a reputation beyond reputem.dardir has a reputation beyond reputem.dardir has a reputation beyond reputem.dardir has a reputation beyond reputem.dardir has a reputation beyond reputem.dardir has a reputation beyond repute

أنا آسف بس نوبيرا معاقين غالية جداً بالسعر ده حتى لو كانت مش راشة بره
للأسف اللى إنت بتحكى عليه ده لا يمكن يكون صاحبك
قديم 09-08-2012, 07:10 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.dardir مشاهدة المشاركة

أنا آسف بس نوبيرا معاقين غالية جداً بالسعر ده حتى لو كانت مش راشة بره
للأسف اللى إنت بتحكى عليه ده لا يمكن يكون صاحبك
مشكور m-dardir ولكن كل سنه وانت طيب ومعلش انا اشترين وارتطريت وكان سؤال على مديل السيارةعلشان الذى يسألنى عن مديلعا اقول له الحقاما بالنسبه لصاحبى هو وربوا ان كان كسب منى جامد ، فهى رايحه لابناء اخى ، وربنا يبركلوا فيهم ، ويبركلى فى عربيتىوبارك الله فيك وفى من اجابنى على موضوعىواعيد كل سنه وانت طيبين