العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 18-03-2011, 08:46 AM
didos didos غير متواجد حالياً

didos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud of
افتراضي رد: شباب محدش يعرف حد بيبيع كوتش استعمال تيوبلس كويس

لما اشتريت كان فيه فيتنامى ب 165 وجودته كويسة بس ممكن تلاقيه غلى شوية علشان اسعار البترول انما فى المعقول برضه
قديم 18-03-2011, 09:48 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

بلاش يا ديدوز كاوتش مستعمل لو سمحت
صدقنى هاترمى فلوسك فى الاض وهاتندم ....كتير ادامى جابو كاوتش مستعمل وندمو لانة باظ بسرعة جدا.....انا من راى تجيب فردتين بالقسط تدفع مقدمة تمن جوز استعمال والباقى تقسطة وخليك فى الحاجات الرخيصة وذات السمعة الطيبة زى الماكسس

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 18-03-2011, 11:02 AM
corsair
Guest

الكاوتش ده روح العربية لو قصرت فيه يبقي بتقصر في حق اللي راكبين معاك في قلب العربية

انا جيبت قبل كدا 3 فرد تيوبلاس مستعمل ومكملش معايا شهر وضرب سلك
قديم 18-03-2011, 01:54 PM
SHERIF MARLBORO SHERIF MARLBORO غير متواجد حالياً
من انا؟: /طالب!/سائق
التخصص العملى: علوم الحاسب الالى و نظم المعلومات
هواياتي: الكمبيوتر التأمل حب الجمال

SHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond repute

لو انت من اسكندرية قولى هبعتك لورشه جامده اعرفها فى السيوف

الحلم
قديم 19-03-2011, 05:22 PM
waled_superstar waled_superstar غير متواجد حالياً

waled_superstar will become famous soon enoughwaled_superstar will become famous soon enough

شكرا شباب على الاهتمام وبارك لله فيكم فعلا شباب محترم وانا عاجز عن الشكرا بالنسبة للاخوة للى فضلة انى اجيب جديد انا مقتنع بكلامهم مليون فى المائة ولكن انا قولت اجيب مستعمل لغيت ما ربنا يسهل وفى ناس قالت فى مستعمل نظيف بس الاهم انك تكون فاهم فية كويس وبالنسبة للاخوة انا نعم من الاسكندارية وللى عارف حد مضمون فى المستعمل يقولى العنوان او نمرة التليفون لكم منى جزيل الشكرا اخوكم وليد وللعلم العربية للعلم رقم الكوتش ناس بتقولى ركب 13 على 175 او 13 على 165 مش عارف ارجو الافادة