العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > مرسيدس

مرسيدس Mercedes مرسيدس بنز الجناح الاوربى للعملاق دايملر كرايسلر وتضم شركات مايباخ الفاخرة ومينى المدمجة من اشهر سياراتها B150 E-CLASS CLS CLK S-CLASS CL

قديم 21-03-2011, 11:06 PM
الصورة الرمزية امير المدينة
امير المدينة امير المدينة غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: ديكور وتصميم داخلي

امير المدينة will become famous soon enoughامير المدينة will become famous soon enough
افتراضي ارجو الافادة عايز اركب تكييف للتمساحة المرسيدس موديل 1978 مانوال2300 سي سي وخايف عالماتور

بماذا تنصحوني
النوع واركبة فين بالقاهرة
قديم 27-04-2011, 06:14 AM
didos didos غير متواجد حالياً

didos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud of
افتراضي رد: ارجو الافادة عايز اركب تكييف للتمساحة المرسيدس موديل 1978 مانوال2300 سي سي وخايف عالماتور

موتور المرسيدس قوى جدا مش التكييف اللى هايتعبه
قديم 27-04-2011, 08:16 AM
Egy News Egy News غير متواجد حالياً

Egy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant future
افتراضي رد: ارجو الافادة عايز اركب تكييف للتمساحة المرسيدس موديل 1978 مانوال2300 سي سي وخايف عالماتور

ركب ايه المشكله ؟
طالما حاله المكنه كويسه
قديم 28-04-2011, 04:25 PM
winamp winamp غير متواجد حالياً

winamp is on a distinguished road

هو معروف بين الصنايعية ان تكييف المرسيدس ممكن يكون حمل على الموتور و غبر كده التكييف مش بيكون قوى
لكن الناس بتركب تكييف بكومبريسور يابانى تقريبا بتاع تويوتا ده بيكون تكييفه قوى و مش تقيل على الموتور
قديم 05-07-2011, 08:15 PM
الصورة الرمزية امير المدينة
امير المدينة امير المدينة غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: ديكور وتصميم داخلي

امير المدينة will become famous soon enoughامير المدينة will become famous soon enough

انا مركبتش التكييف لاني ناوي ابيع العربية بس مش هاينة عليا العشرة من سنة 95 ولكن مش جايبة اكثر من 30 الف واحد مجنون قال عايزها ب25 الف

واللع حرام الورق الجديد ب70 و80 ودي ب 30 الف

نفسي اجيب مرسيدس جديدة بس غالية اوي مش عارف اعمل اية ونفسي اسيب البلد دي خالص علشان اعرف اركب و اعيش

البواب بيزن عليا علشان ياخد سمسرة قولتله لو مجبتش 35 الف ححطها في المتحف احسن او ارجعها بلدها بكرامتها ومش عايز فلوسها

لا مؤاخذة عالاطاله