العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 12-07-2012, 07:53 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الرئيس ده عبيط اوى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek elbadry مشاهدة المشاركة

مع كامل احترامى لحضرتك كلامك كلة ملوش اى اساس من الصحة
من حق رئيس الجمهورية استدعاء المجلسى المنحلة لحين انتخاب غيرها وعندك حكومة الجنزورى مستقيلة ولسة شغالة لحين تشكيل حكومة
المحكمة الدستورية مش من سلطتها حل مجلس الشعب امل فين الفصل بين السلطات يا عنى مجلس الشعب ممكن يحل المحكمة
وبعدين مش دول الكهنة بتوع مبارك وماما سوزان هما اللى معيننهم
مين اللى عمل قانون الانتخاب المعيوب مش المفروض يتحاكم ولا نكافئو ونديلو السلطة التشرعية كمان
للاسف المجلس العسكرى ماشى بخطى مبارك بيسرق البلد بلقانون طول مافى امثال فاروق سلطان والذند وتهانى هانم
اولا الدستورية لم تحكم بحل مجلس الاخوان انما حكمت ببطلان انتخابات المجلس مما جعل المجلس فاقد لشرعيته
تانيا حكومة الجنزوري لم يصدر قرار بحلها اصلا علشان نشبهها بمجلس الاخوان
ثالتا مش معنى ان الحكم طلع ضد مصالحك انك تفضح وتشتم في اللي قدامك
رابعا المجلس العسكري اللي انتا بتقول انه بيسرق البلد كان ممكن يخلي مصر زي سوريا ويمكن العن كمان
خامسا انا عايز الناس تستقر على راي
لو المجلس العسكري لم ينحاز للثورة كنتوا هتقولوا عليه خاين
ولو المجلس العسكري انحاز للثورة قولتوا عليه خلين برضه
سادسا القضاة اللي انتا قواتهم فوق هما اللي عملوا الانتخابات وامنوها وخلوها تعدي على خير فمينفعش في الاخر نشتمهم ونقول عليهم فاسدين وظالمين

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn