العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 05-12-2010, 05:43 PM
Dr.Yasserrr Dr.Yasserrr غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب باطنى
التخصص العملى: طبيب باطنى
هواياتي: كرة القدم ..كتابة الشعر..الرسم..الخط

Dr.Yasserrr is on a distinguished road
عاجل شفتم المقلب الكبير !! السيراتو طلعت بس 2 راكب !!!!!

[SIZE="5"]السيراتو 2010 اللى اشترتها بدم قلبى و دفعت كل اللى حيلتى فيها و الباقى اقساط لسة قدامها كتير , اتضح بس إنها لا تسمح الا ب 2 راكب - السواق و اللى جنبه و ممكن جدعنة منها العيال الصغيرة ورا - لأن يا جماعة ببساطة كده كل ما حد يركب معايا فى الكرسى الورانى و خاصة لو 2 - أو الكارثة لو 3- يبقى ماعرفشى أعدى اى مطب فيكى يا مصر - أى مطب - إلا ماسمع صوت التخبيط و الحك فى العربية من تحت و شوية شوية مش ها تيجى غبر لما تجيبها نصين و ربنا يستر على و على اللى بيركبوها - قصدى السيراتو - المقلب الكبير ....
و بما انى ليس لدى اى حيلة دلوقتى عايز حضراتكم من اهل الخير منكم يدلنى اعمل ايه فى المشكلة دى ؟ اركب انا بس مع واحد جبنى وممنوع حد تانى ,او ابقى اخدها و صلات اودى ده و اجيب ده ...!!!؟؟؟
دلونى ربنا يخليكم يمكن انا مش عارف لها
ها فكركم و الله تقريبا 50% من المطبات خاصة اللى فى الارياف و الاقاليم لازم تظبطنى انا و العربية لو حد راكب معايا فى الكرسى الخلفى ...[/SIZE]

التعديل الأخير تم بواسطة Dr.Yasserrr ; 05-12-2010 الساعة 05:48 PM
قديم 05-12-2010, 05:48 PM
الصورة الرمزية phantiza
phantiza phantiza غير متواجد حالياً

phantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant future
افتراضي رد: شفتم المقلب الكبير !! السيراتو طلعت بس 2 راكب !!!!!

اول مرة اسمع بالمشكلة بتاعة حضرتك دي
بس لو فعلا كة حضرتك طبعا بتاخد المطب بعرض العربية مش بالطول وممكن تكشف علي المساعدين الخلفيين
قديم 05-12-2010, 05:52 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

انت بتظلم العربيه والله مطبات مصر وخصوصا الارياف والاقاليم هى اللى ظالمه
انت عاوز رايى خد المطب على عجله ونص وبالراحه على الاخر وربنا يستر طريقك
بالتوفيق

قديم 05-12-2010, 05:52 PM
Dr.Yasserrr Dr.Yasserrr غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب باطنى
التخصص العملى: طبيب باطنى
هواياتي: كرة القدم ..كتابة الشعر..الرسم..الخط

Dr.Yasserrr is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة phantiza مشاهدة المشاركة

اول مرة اسمع بالمشكلة بتاعة حضرتك دي
بس لو فعلا كة حضرتك طبعا بتاخد المطب بعرض العربية مش بالطول وممكن تكشف علي المساعدين الخلفيين
هاخد بعرض العربية ليه يعنى ؟ الطبيعى انه بطولها و لو فيه مشكلة يبقى بعرضها .....
اما المساعدين هابقى اسأل عليها كده اثناء الصيانة بتاعة ال10 الاف و اهى قربت ..
قديم 05-12-2010, 06:23 PM
corsair
Guest

الله يكون في عونك يا دكتور ياسر انتا هتقولي علي مطبات الارياف انا لما بروح البلد عندي لازم انزل كل اللي معايا في العربية عند كل مطب لما كرهت نفسي

هو في حل انك هتركب علايات للعربية هترفع العربية معاك بس المشكله انها هتقلل ثبات العربية جامد وهتاثر علي العفشه بتاعت العربية

الارياف مينفعش فيها غير الشاهين وال 504 وال 131 غير كدا متفكرش تدخل اي ارياف بعربية جديدة ابدا