العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 27-11-2012, 07:11 PM
hal71 hal71 غير متواجد حالياً

hal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز اعرف ايه ارخص مكان اركب فيه الغاز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايمن منصور مشاهدة المشاركة

الاسعار بتزيد وتقل حسب حجات كتير
1 حجم الاسطوانه
2 نظام جهاز التحويل -دايره مفتوحه او مغلقه ( مفتوحه يعني الغاز بيدخل للموتور عن طريق المنفولد والظبط بيبقي يدوي-- مغلقه الغاز بيدخل الموتور عن طريق الرشاشات والظبط عن طريق كمبيوتر العربيه زي الحقن المباشر للبنزين)
3 نقدا او تقسيط
4 مده القسط
بس انا انصحك حول في ( شركه الغاز الطبيعي للسيارات -كار جاس )
وانصحك ركب نظام الدائره المفتوحه ارخص واسهل وركب اسطوانه مقاس 60 علشان الوزن وحجم الشنطه
قديم 27-11-2012, 11:06 PM
mohamedhendawy mohamedhendawy غير متواجد حالياً

mohamedhendawy is on a distinguished road

يعنى ايه نظام دايره مفتوحه او مغلقه

ممكن تفسير اكتر لان باين حضرتك فاهم اكتر

هل فى اضرار فى اى نظام من الاتنين سوا كانت مفتوحه او مغلقه

ولا انظمه بس لكن مفيش ضرر
قديم 28-11-2012, 02:52 AM
ايمن منصور ((عباسى )) ايمن منصور ((عباسى )) غير متواجد حالياً
عضو ((عباسى))
من انا؟: عباسى
التخصص العملى: عباسى
هواياتي: عباسى

ايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedhendawy مشاهدة المشاركة

يعنى ايه نظام دايره مفتوحه او مغلقه

ممكن تفسير اكتر لان باين حضرتك فاهم اكتر

هل فى اضرار فى اى نظام من الاتنين سوا كانت مفتوحه او مغلقه

ولا انظمه بس لكن مفيش ضرر
بالظبط دي انظمه
اليره المفتوحه زي الكربتير في البنزين -- الديره المغلقه زي الانجكشن في البنزين
الديره المفتوحه بيتظبط يدوي -- الديره المغلقه ظبط الكتروني عن طريق كمبيوتر العربيه
الديره المفتوحه الغاز بيدخل للموتور عن طريق المنفولد (البوابه) -- الديره المغلقه الغاز بيدخل للموتور عن طريق الرشاشات بتاعت العربيه
اي استفسار انا تحت امرك
قديم 08-12-2012, 12:28 AM
khaabas khaabas غير متواجد حالياً

khaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond repute

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=72283