العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 28-01-2009, 12:29 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رب ضاره نافعه و دروس مستفاده

امبارح بليل كنت مع اخويا الكبير قدام البيت
عندنا مدخل العماره منه مدخل و منه جراج للعربيات
و كان اخويا راكن عربيته عمودى على مدخل العماره و العربيه باينه للناس ptmnlo123per172
المهم اخويا كان واقف يتكلم معايا و هو بيسخن العربيه و فجاه جات عربيه بولونيز و قفت قدامنا ptmnlo123per195
فقولت لصاحبها لو سمحت العربيه دى طالعه دلوقتى قصدى على عربيه اخويا
الراجل بكل ادب رجع لوراء علشان يخرجنى و فجاه لقيته بيقولى اتفضل اخرج
قولتله انا بكلمه و هايخرج دلوقتى قام طالع لقدام تانى و زانق على العربيه بتعتنا ptmnlo123per1106 بصراحه انا مستحملتش المنظر ده
روحت و باعلى صوتى انتى باينى ادم انت ده عمارتى و ده باب الجراج بتاعى و انت كمان بتركن قدامى مع انى قولتلك انى خارج
المهم الموضوع كان هايتتطور لان الراجل شايف انى لما قولتله انى خارج يبقى على طول اول مايفتح الطريق اخرج و يقوم هو راكن فى مدخل العماره
قام اخويا نزل للراجل و بكل ادب لقيته بيقوله هو انت ptmnlo123per160 ده انا كل يوم انزل علشان اخرج الاقى عربيتك دى راكنه قدامى كده ينفع كده يراجل يا طيب انت الراجل استغرب هو انا فين اصلا ptmnlo123per1127(اخويا قاله كده من باب الهزار )
اخويا قاله خلاص حصل حصل خير ممكن اخرج دلوقتى علشان خلاص انا نسييت الكلمتيين اللى كنت عاوز اقولهمله خلاص الواد ده فقرى باين عليه ( اللى هو انا )
الراجل ضحك و مشى خالص و انا سلمت عليه و قولتله ماتزعلش منىptmnlo123per1147
سالت اخويا عن سبب سكوته على الراجل ده مع انى عارف اخويا كويس قالى هما حاجه من الاتنين
الراجل كان جاى و شكله مخنوق اوى اوى بسبب
1- الشغل عنده فى مشاكل
2- البيت معكنن عليه ( انا ارجح الحكايه دى )ptmnlo123per122
وفى الاخر فى حديث عن الرسول صلى الله عليه و سلم
((اذا بلغك من اخيك شيئا0 فالتمس له عذرا0 فان لم تجد 0 فقل لعل له عذرا ))
صدق رسول الله صلى اللع عليه و سلم
الدروس المستفاده
1- ممكن اوى من اهيف المشاكل المواضيع تتطور لدرجه لا تحمد عقباها مدام مافيش عقل 0الكلام ده ينطبق عليا انا.
2- برضو ممكن اكبر المشاكل تتحل بالود مدام فى عقل (عقل البيه الكبير )

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات

التعديل الأخير تم بواسطة AHMEDCAR ; 28-01-2009 الساعة 12:33 PM
قديم 28-01-2009, 01:32 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قصه مفيده !؟ لدنيا والاخره

الف شكر على الموعضه الحسنه

®AHMEDCAR

اذكروا الله
قديم 28-01-2009, 01:40 PM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رب ضاره نافعه و دروس مستفاده

الله يكرم يا أحمد ، قصة جميلة
يارب أتعظ بقي

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 28-01-2009, 01:44 PM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قصه مفيده !؟ لدنيا والاخره

جزاك الله خير الجزاء ياباشا

أبو الفتوح رئيسأ
قديم 28-01-2009, 01:45 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR

افتراضي رد: رب ضاره نافعه و دروس مستفاده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islam_galal مشاهدة المشاركة

الله يكرم يا أحمد ، قصة جميلة
يارب أتعظ بقي

الله يخليك ياباشا اللى عاجبنى فيها انها حصلت قدام عينى يعنى كده انا انفع رؤائى صح ولا غلط

و بخصوص ان حضرتك تتعظ فده لو محصلش ودى هايحصل غصب عنك لو عاوز تعرف راسلنى على الخاص ptmnlo123per1147

®AHMEDCAR

اذكروا الله

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى