العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ما شعورك عندما سمعت خطاب تنحى الرئيس مبارك ؟؟
حزنت ولكن الافضل ان يترك الرئاسه لرؤساء جدد 15 40.54%
فرحت وبشده ولا اريده فى رئاسة مصر مجددا 13 35.14%
حزنت ولم اكن اريد ان يترك الرئاسه 7 18.92%
فرحت ولكنه الافضل فى رئاسة مصر 2 5.41%
المصوتون: 37. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 02-02-2011, 07:37 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رسالة الى مبارك

يا رب يا علاء بيه يا اللي مش عايز ترفع الالقاب ...
ربك يسترها

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 02-02-2011, 07:38 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

اراء ايه بقى يا عم احمد
عارف انا فكرت زيك كده كل يوم اقعد اكتب شوية رأيي في اللي بيحصل وكتبت فعلا 3 حاجات بس كانو على الورق
وبعدين الوالد الله يسامحه بقى فضل يعصب فيا ويشتم في كل واحد يظهر في البلد من اول الريس لغايه اصغر عيل فيها لما كرهني في البلد اول امبارح وخلاني قطعت كله
لكن في المجمل كان كل اللي هقوله انت عبرت عنه واكثر شويتين تلاته

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 02-02-2011, 07:54 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خطاب الى مبارك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek elbadry مشاهدة المشاركة

للا سف يا استاز mido-spicy
ان الشباب الى قام بلمظهرة اندحك علية من الاحزاب الفاشلة الى ماكنتش تحلم بكدة سرقت منهم انجزهم
مش الاحزاب بس يا ا/ طارق
الجيش فى المظاهره المليونيه امبارح اكتشف ان فيه عناصر مش مصرية بتفرق منشورات ضد حسنى مبارك والنظام والداخليه والسياسه فى مصر
قديم 02-02-2011, 07:57 PM

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

الشباب اللى كان موجود يوم 25 يناير هما دول الابطال وبعد كده انصاف المتعلمين والجهله وكلاب الاحزاب اللى رافضين حتى يتحاوروا او يقبلوا انتقال سلمى فى سبتمبر حقنا لدماء مصر
لكن طبعا فى نظرهم تغور مصر ودم ابناءها دى فرصه عمر الخونه انهم يركبوا السلطه لان لو استنوا لسبتمبر مش هاينولوا اى حاجه ولا حتى ..................
بعد كل التنازلات والاصلاحات وتقبل مطالب الشعب من حسنى مبارك ورضوخه لكل المطالب وعدم ترشيح نفسه وتغيير الوزاره
اللى يرفض يبقى خاين خاين خاين واظن واضح مين الخاين
اتفق معاك بس حابب انى ازود انه مش الخونه بس وكمان الجهله اللى حكوماتنا السابقة سمحت للخونه دول انهم يملوا ودانهم بافكار مسممه ضد هذا الوطن وللاسف الجهله دول ماكانوش بيسمعوا غيرهم فاتربوا على كره البلد والرئيس والنظام لمجرد انه النظام
قديم 02-02-2011, 08:02 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة acounter01 مشاهدة المشاركة

بصراحة رسالة 100 100
بس بصراحة انا مؤيد لبقاء الرئيس محمد حسني مبارك لفترة اخري لان البرادعي بصراحة انا شايف انه عميل للامريكان
مع احترامى لرايك انا اشيف انه ماينفعش الخلط بين حسنى والبرادعى ..
دا وضع ودا وضع
مبارك هو راجل كان ليه مواقف تحسب للبلد زى اللى عملة فى 73 والسنوات القليلة اللى بعدها اما البرادعى دا فكما قال عمار الشريعى فى حديثه لمنى الشاذلى فى برنامج العاشره مساءا " نحن نفتخر بك كمسلة فرنسا"

وبعدين احنا شايلين البرادعى فى دماغنا قوى ليه .. ماتسيبوه يتكلم زى ما هو عايز
المهم احنا هنختار مين وقت الجد
وبعدين انا مش معاك ان حسنى يفضل فى الرئاسه لانه حتى لو مالوش زمب فى كل اللى حصل فى مصر ولكنه كان المسئول الاول والاخير امام شعبه وهو فرط فى دا
دا غير اننا من حقنا عليه اننا نشوف رئيس غيره
غير ان الخطوه اللى حصلت باعلانه التنحى وتعديل الدستور هى خطوه للديموقراطيه بجد