العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 03-02-2011, 08:11 PM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: مقابلة نصف السنة (الاسكندرية)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

احسن حالجه ياجماعه لأن فعلا الظروف مش سامحه اليومين دول

سلامي للجميع اولا
بس فعلا الواحد نفسيا ملوش نفس يعمل اي حاجه فعلا
اتقفل قفله مهببه و مش عارف حتي افكر ولا افرفش و لا عارف حتي امتي هنرجع لحالتنا العاديه

يارب هون
قديم 03-02-2011, 08:43 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة نصف السنة (الاسكندرية)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboelesaad مشاهدة المشاركة

سلامي للجميع اولا
بس فعلا الواحد نفسيا ملوش نفس يعمل اي حاجه فعلا
اتقفل قفله مهببه و مش عارف حتي افكر ولا افرفش و لا عارف حتي امتي هنرجع لحالتنا العاديه

يارب هون
ان شاء الله يا ابو الاسعاد ربنا هيعدى الكام يوم دول على خير و مصر كلها هتفضل بخير

كريم على
قديم 03-02-2011, 08:47 PM
الصورة الرمزية kimocyc
kimocyc kimocyc غير متواجد حالياً

kimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ما تريحو نفسكوا وتيجو تعملوا المقابلة عندي في عين شمس والله امان مفيش بعد كدا حتي انا مثبت واحد بالدبابة بتاعته تحت وموصيه علي انه يكون دليفري للمقابلة بتاعتنا لو مش عايزين انتم احرار بس انتوا الخسرانين
إيه الحب دا كلو يا عم كروسير ؟؟ عين شمس مرة واحدة دا انا سامع انها ملعلعة اوي في شارع أحمد عصمت.. ههههههههههه .. عموما مشكور للدعوة يا باشا
قديم 03-02-2011, 08:51 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kimocyc مشاهدة المشاركة

إيه الحب دا كلو يا عم كروسير ؟؟ عين شمس مرة واحدة دا انا سامع انها ملعلعة اوي في شارع أحمد عصمت.. ههههههههههه .. عموما مشكور للدعوة يا باشا
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه
ما ده كلامى من الاول

كريم على
قديم 04-02-2011, 02:46 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

ان شاء الله ياجماعه نشوف بعض على خير قريب جدا بعد ما الدنيا كلها تتحسن عشان زى ماقال ابوالأسعاد الواحد مقفول قفله وحشه وفى ناس حالتها وقعه فى الأرض بسبب الشغل ووقف الحال والركود اللى احنا فيه ده انا بقالى 6 ايام قاعد فى البيت مش طايق حتى الأرض اللى ماشى عليها من كتر الملل والزهق وقله الحيله عشان مش قادر اعمل حاجه .
بس عارفين احسن حاجه حصلت فى الكام يوم دول انى اطمنت على اخواتى فى بتى التانى مصرموتورز كريم على واحمد الكومى وابوالأسعاد و كورسير وكيمو واستاذ محمد وناس كتييييييييييييير جدا جدا كان الواحد نفسه يطمن عليهم فتتعوض المقابله ان شاء الله قريبا جدا جدا

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ