العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 25-06-2010, 04:23 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: النترا بعد الجنوط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zendenboo مشاهدة المشاركة

بسم الله ما شاء الله وقبل اى شىء ربنا يهديك يااااارب
على فكرة انا معايا النترا انا كمان بس الفئة الاعلى من دى وكنت زيك كدة بس بصراحة عمرى ما اتجرات وجبت 200 اخرى كان 180 بس مشيت على ال180 كتير
عمومااا انا ربنا الوقت هدانى بسبب اللى شوفتو من الجرى قدان عينى لواحد من اعز الناس على قلبى عموما الحمد لله على كل شىء
وربنا يااااااااااارب ما يوريك وانا الوقت يا عم اخرى 120-140 متوسط ويوم ما باجرى بيبقى اخرى خااااالص 150
وعقبالك ياااااارب _بس اصلى يا بوب _وكمان الالنترا اصلى _ولا اية
شكرا ياباشا على مرورك وربنا يستر علينا انا لميت نفسى خالص فى الجرى الحمد لله
بس....................... ......................... هاتخنقققققققققققققققققققق ققققققققققققققققققققق
هههههههههههه
قديم 06-12-2010, 02:27 PM
الصورة الرمزية TheSantos128
TheSantos128 TheSantos128 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: H.R
هواياتي: CAR'S-SPORT'S

TheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to behold

الله ام صلى على النبى
ربنا يستر طريق يا باشمهندس
قديم 06-12-2010, 08:57 PM
bassol200 bassol200 غير متواجد حالياً

bassol200 will become famous soon enoughbassol200 will become famous soon enough

وانا متفق معاك ياعلاء باشا ان الالنترا محتاجة ABS لان حتديها قدة على المناورة وانت مش قلقان مالهاش حل واسمحولى اقولكم على حاجة ومش حتصدقوا انا بستريح فى الالنترا وسواقتها اكتر من السيفيك 2008 برغم ان السيفيك موتور وثبات خرافى بس الالنترا ليها طعم الدركسيون الخفيف ده متعة وحتحس بيها بعد فترة من استخدام العربية وزى ماانت قلتلى ياعلاء حتاخد على الباور بتاعها وفعلا هو فى الاول بيخض بس مع الوقت مش حتستريح الابيه وبرغم ان السيفيك باور كهربى برضه الا ان الالنترا اخف واسهل وبالنسبة للسرعات العالية بتتعود السواقة بيه وشكرا يا علاء باشا على الموضوع اللى بتفيد بيه كل ملاك الالنترا وربنا يباركلك ويجازيك خير يارب وموضوع متميز ووممتاز جدا
لا اله الا الله ... عن السيفيك !! اللى هى هوندا .. سيفيك !! .. انا مش عارف اقول ايه بس .. بس انا لو هختار مش هتردد انى اخد السيفيك فى اي يوم .. عن اى عربيه كوري حتى لو ايه .. هو مش تحيز بس انا فعلا مش مستوعب ان فى حد فى الدنيا بيفضل الهيونداي على الهوندا و لو حتى فى موتوسيكل هوندا مش عربيه و كفا الله المؤمينين شر القتال
قديم 13-12-2010, 07:45 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassol200 مشاهدة المشاركة

لا اله الا الله ... عن السيفيك !! اللى هى هوندا .. سيفيك !! .. انا مش عارف اقول ايه بس .. بس انا لو هختار مش هتردد انى اخد السيفيك فى اي يوم .. عن اى عربيه كوري حتى لو ايه .. هو مش تحيز بس انا فعلا مش مستوعب ان فى حد فى الدنيا بيفضل الهيونداي على الهوندا و لو حتى فى موتوسيكل هوندا مش عربيه و كفا الله المؤمينين شر القتال
ياباشمهندس ممكن اسال بس حضرتك سؤال؟
انت ليه واخد الاسلوب الهجومى فى الكلام ؟
ببساطه كده كل واحد له رايه من غير مايحجر ويسفه من راى غيره ثم ياسيدى انت والله ليك مشاركات حلوه وفيها معلومات كويسه منك فكمل جميلك بقى وعارض اللى انت عايز تعارضه بس بالهداوه مش بالهجوم

قديم 13-12-2010, 07:57 AM
bassol200 bassol200 غير متواجد حالياً

bassol200 will become famous soon enoughbassol200 will become famous soon enough

ياباشمهندس ممكن اسال بس حضرتك سؤال؟
انت ليه واخد الاسلوب الهجومى فى الكلام ؟
ببساطه كده كل واحد له رايه من غير مايحجر ويسفه من راى غيره ثم ياسيدى انت والله ليك مشاركات حلوه وفيها معلومات كويسه منك فكمل جميلك بقى وعارض اللى انت عايز تعارضه بس بالهداوه مش بالهجوم
حاضر .. عشان خاطرك بس يا عم علاء .. و ربنا يباركلك فيها الالنترا عربيه لذيذه طالما بتحافظ عليها هتكون احسن من اى سياره خاصة قيمتها السعريه بس اصل بصراحه الهوندا السيفيك اداءها فتاك يعنى هى دى كل القصه انا جربت دى ستوك و جربت دى ستوك عشان كده استعجبت .. و حضرتك لو صادفت جرب الهوندا السيفيك ستوك