العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 15-05-2013, 03:45 AM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ادى اخرة شركات النصب مش الربح عن طريق الانترنت

ولكن بعد كل ما ذكرت استاذ وائل تجد حتى الان من يقول لك ان من يرفض تلك المحاولة جبان ولا يحب ان يعمل
: waving::w aving::wa ving::wav ing::wavi ng::wavin g:

قديم 16-05-2013, 04:25 AM
FAR!D FAR!D غير متواجد حالياً

FAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to behold

اللي انا فهمته من الخبر ان مباحث الاموال العامه هي اللي راحت طلعت امر النيابه و قبضت عليهم طبقا لمخالفه التداول و التعامل المالي عشان سعر العمله واخدين بالكم مش الناس !!!!
انا عايز اقول حاجه عن تجارب و احتكاك بالمجال اللي حكلمك فيه انتوا عارفين الفوريكس؟؟؟ الفوركس هوا سوق الاوراق الماليه و سعر المعادن النفيسه و خام البترول و لو تخدوا بالكم من النشره الاقتصاديه تلاقوا المذيعه بتقول خام برنت سعره وصل لكام خام برنت ده هوا سعر برميل البترول يعني ديه سوق عالميه في العالم كله
حد عنده فكره ان السوق ديه ممنوعه في مصر !!!! اه والله ممنوعه في مصر عشان مصر تحمي بورصتها اللي من نقره لدحديره من قبل الثوره كمان مكسب طفيف ثم الهاويه وهكذا
عشان اعرف اقرب لكم الموضوع البورصه هي سوق تداول الاسهم و السندات في الشركات و اللي بيعلي السهم وينزله نشاط الشركه و سمعتها و ياسلام لو حد كبير في الشركه حصله فضيحه زي هشام طلعت و لا اراسكوم ولا عز وغيره تلاقي السهم طالع و نازل
لكن الفوريكس هوا هوا البورصه لكن بدل الاسهم عملات و معادن نفيسه و خام برنت
وبما ان بورصه مصر متنيله دايما و الفوريكس بيكسب دايما لانه عالمي مش مرتبط بدوله واحده فدايما مصر مانعه الشركات والافراد بالتعامل في الفوريكس عشان تحمي بورصتها من ان الناس تتجه للفوريكس و تفك من البورصه بس على مين ياما شركات بورصه شغاله من تحت لتحت لعملائها اللي واثقه فيهم في الفوركس و ده كفيل ان يخرب بيت الشركه وتلاقيهم يطلعوا مثلا لو عرفوا انها كده ان صاحبها نصاب و كان ممسوك في المطار و هوا على كرسي الطياره و الخ
من الاخر اللي عايز اقولوا مش كل اللي يتعلن يتصدق شركات التسويق الشبكي او اي كان المسمي بتتعامل بالعمله الاجنبيه و بما ان بردوا الاداره الاقتصاديه نيله و بيجي تطبيق مبدأ الباب اللي يجيلك منه الريح .... كملوا انتو باه

اه عشان اللي حيقول اللي انا بفتي وليا مصلحه ههههه والله الكلام ده من واحد قريب جداااا كان شغال في المجال ده .... المدام من الاخر ههههههه
لو فيه حد معانا هنا في المنتدى بروكر ياريت يأكد كلامي او ينفيه للصالح العام دمتم بعافيه

التعديل الأخير تم بواسطة FAR!D ; 16-05-2013 الساعة 04:30 AM
قديم 16-05-2013, 09:31 PM
الصورة الرمزية مايكل ذكرى
مايكل ذكرى مايكل ذكرى غير متواجد حالياً
هواياتي: رياضه كمال الاجسام

مايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud of

اتنصب على والى حصل حصل والحمد الله على كل حاجه
قديم 16-05-2013, 11:23 PM
الصورة الرمزية Eng/salwa
Eng/salwa Eng/salwa غير متواجد حالياً

من انا؟: ام لثلاثة رجال(خالد-عمرو-طارق) و مهندسة اتصالات
التخصص العملى: تدريس كمبيوتر
هواياتي: حفظ القرآن

Eng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond repute

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

للأسف إبنى اتنصب عليه من خلال زملائة فى الجامعه وإزاى أقنعوه
وبرغم نصائحى له بإن الكلام ده نصب وتجارة هواء يعنى حاولت بشتى الطرق انى اثنيه
وخليت صديقة لى تعمل فى البنك الاهلى تكلمه وقالت له ان فيه شبهة غسيل اموال وتجارة سلاح ومخدرات فى الموضوع
ولكن دون جدوى وقالى انا عاوز اجرب وأدخل مع اصحابى إشمعنى انا وللاسف حدث
كل اللى قدرت أقوله ان جرب بالحد الادنى ودخل ب 500 دولار فى أول شهر 4
وقد كان

وظهر النصب

والسؤال : كده خلاص لا عوده للفلوس ولا ايه ؟؟؟؟؟
مش عارفه أقول ايه
أنا نصحته كتيييييييييييييييير ولم يسمع كلامى وياريت يكون إتعلم
ده لسه عنده أمل وثقه فى أصدقاؤه
عبط وهبل
أولادى أصدقائهم وزملائهم كلامهم ثقة للأسف

اللهم ياجامع الناس ليوم لا ريب فيه اجمع على ضآلتى

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
قديم 18-05-2013, 05:05 PM
الصورة الرمزية محمد عزو
محمد عزو محمد عزو غير متواجد حالياً

محمد عزو is just really niceمحمد عزو is just really niceمحمد عزو is just really niceمحمد عزو is just really nice

دايما مواضيعك هادفه ودايما ف العضل الله ينور عليك يا غالـــــــــى