العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > عفشة السيارة

عفشة السيارة عفشة السيارة تشمل أنظمة التعليق و التوجيه و نقل طاقة المحرك للعجلات

قديم 04-04-2011, 04:09 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: lمونرو و لا نوع تاني انا محتااار يا رجاله

طالما وصلنا للحيرة يبقى عليك وعلى صلاة استخارة
الفكرة كلها ان مساعدين مونرو زى الفل وحاجة كدة سبور لكن كما تفضل استاذ حازو لازم العربية بالكامل تكون نمرة واحد من اوايم وعلب شاسية ومقصاتوركب وصدر ادمانى ....باختصار لازم العربية تكون مسكة نفسها اوى وكمان متركبلها شداد فى الحوض واصل بين الكرتيرتين وفى شنطة العربيان كمان .... عشان فعلا تحس انك مركب مونرو وعملو بفلوسهم انما لو عندك خلل يبقى ضررهم اكتر من نفعهم وفعلا هيشرخو العربية كلها وخصوصا الحوض وحضرتك بتقول انك مش لازمك الثبات عشان مش بتجرى .....دة بخصوص المونرو .....اما لمساعدين العادية (زيت فقط) اداء هادى ونعومة والاصل بتاع العربية وكلام كتير يخليهم افضل اما بالنسبة للنوع انا هاؤلك على حاجة بس خليها فى سرك كان معايا 128 من وقت قريب وركبت جوز مساعدين صينى ....اة صينى الجوز كانو بـ 230 تقريبا وصراحة كانو حلوين اوى وبيعملو الصوت المشهور بتاع المساعدين اما كنت بنزل فى مطب بيقول علية العفشجى فسسسس عاوز تجبهم ماشي عاوز تجيب حاجة فرنساوى بقى اللى يعجبك

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 04-04-2011, 04:39 PM
khaled_bibo khaled_bibo غير متواجد حالياً

khaled_bibo will become famous soon enough

اتصدق انا برضه بتاع قطع غيار شكرلي في الصيني قوي بس انا برضه مش عاوز اي اصوات و مبدئيا كده انا هبعد عن المونرو لأن عندي الصاج و العفشه مش قد كده يبقى غالبا هترسى على نوع فرنساوي و ربنا يستر و شكرا ليكوا كلكم على المساعده
قديم 09-07-2011, 03:25 PM
الصورة الرمزية new.man
new.man new.man غير متواجد حالياً
هواياتي: السيارات و ميكانيكا السيارات

new.man has a spectacular aura aboutnew.man has a spectacular aura aboutnew.man has a spectacular aura about

انا العربيه كان فيها مساعد حجر

غيرت للمساعد الصيني و الحمد الله بقاله شهور و زي الفل

Human