العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 18-12-2011, 01:30 PM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حقير يقتل فقير ليرضي غشيم بتأييد من غبي !

اللي عشمان ان الي بيحصل دلوقتي هيوقع الجيش اقوله
واللي تاعب نفسه في الرد ومفكر انه هيكون فيه نتيجه من الكلام اقوله ماتتعبش نفسك ولا 500 كلام هيجيبوا نتيجه معاهم
اذكر الله احسن ونتقابل عند هوجة المرحلة التالته
شرفاء .... شرفاء .... شرفاء
: Wkiss5:
قديم 18-12-2011, 02:21 PM
TOOLA TOOLA غير متواجد حالياً

TOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to behold

يعنى انا مش هعمل اقتباس للكلام الهعلق عليه لعدم الشخصنة و لأنو كلام ميستهلش انو يتكرر مرتين, بس طريقة الكلام و تتطليع اللسان و العقلية اللغاية دلوقتى مش قادر يفهم أو مش عايز يفهم و يقرأ الفرق بين (الاعتراض على المجلس العسكرى - و يوقع الجيش), فهى تدل على انماط الشخصيات البتدافع عن المجلس من غير تحكيم عقل و الجزء كبير منهم هما بردو الكانوا بيدافعوا عن مبارك و زبانيته و للأسف فيه منهم أصدقاء شخصيين ليا و كل تفسيرهم للموضوع احنا "و خلى بالك من احنا ديه" كنا عايشين فى أمان و بيشتغلوا ووا و الحياة تمام, فبالتالى كل البيحصل فى البلد دلوقتى و الدخلة على تدهور اقتصادى هو بسبب الثورة و العملتها, لكن مش بسبب الماسك فى الحكم و العايز يفرض سيطرته و يحمى زبانيته و الكل يوم بيبان مخططه أكتر من الأول, بس مين يفهم؟؟؟؟؟؟؟؟, و متهيألى الحوار أكثر جدية و أهمية من تطليع لسان و عمل باى باى.
قديم 18-12-2011, 02:57 PM
مادا مادا غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

مادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TOOLA مشاهدة المشاركة

أنا ضد الاعتصام امام مجلس الوزراء أو منع الجنزورى من الدخول و انا كاتب كده, لكن متقولش صبر عليهم شهر و تقولى فى حد أهبل نط جوا مجلس الوزراء و كلام الأونطه ده, مسكته يبقى توديه للنيابة يا تسيبه لكن تضربه ضرب مستفز و تتعمد اظهار قسوة الضرب و بعدين تسيبه و توديه للناس عشان يتفرجو عليه و يصوروه ده يبقى لامؤخذه استعباط.

استاذى مش انا اللى قلت كده .. واحد من المعتصمين هو اللى قال ان سبب المشلكه ان احنا كنا بنلعب كره امام مجلس الوزراء راحت الكره نطتت جوه المجلس قام واحد نط سور المجلس علشان يجيبها وكان ديه نيته انه يجيب الكره مش نيته انه يهاجم المجلس راح امن المجلس مسكوه سحلوه بعد ما نط السور مش حرام عليهم .. يعنى لو حضرتك مش عجبك الكلام ده تبقى بتحكم على كلام المتظاهرين مش على كلامى انا .. هو فعلآ كلام اهبل وعبيط .. وكويس اللى حضرتك عرفت بنفسك كلام المتظاهرين شكله ايه
قديم 18-12-2011, 02:59 PM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

هيا الناس بتاخد الكلام على نفسها ليه ؟
بقول اللي عشمان ... اللي ... عشمان ان الجيش يقع ... ماجيبتش سيرة المجلس العسكري
والله الكلام مش رد على كلامك الاولاني ابدا ولو كنت عاوز ارد على كلام اي حد كنت عملتله اقتباس هخاف من ايه ولا من مين ؟... انما بقيت الكلام ومبارك وكنا عايشين واحنا والكلام ده .... مش عارف انا مقولتوش خالص .... مش عارف جبته منين ؟
قديم 18-12-2011, 03:05 PM
TOOLA TOOLA غير متواجد حالياً

TOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مادا مشاهدة المشاركة

استاذى مش انا اللى قلت كده .. واحد من المعتصمين هو اللى قال ان سبب المشلكه ان احنا كنا بنلعب كره امام مجلس الوزراء راحت الكره نطتت جوه المجلس قام واحد نط سور المجلس علشان يجيبها وكان ديه نيته انه يجيب الكره مش نيته انه يهاجم المجلس راح امن المجلس مسكوه سحلوه بعد ما نط السور مش حرام عليهم .. يعنى لو حضرتك مش عجبك الكلام ده تبقى بتحكم على كلام المتظاهرين مش على كلامى انا .. هو فعلآ كلام اهبل وعبيط .. وكويس اللى حضرتك عرفت بنفسك كلام المتظاهرين شكله ايه
اديك قلت واحد (بينك و بينك مقريتض تفاصيل مطش الكورة ديه لأنها مهمتنيش أساسا), لكت القريتو انهم مسكو عبود راح المعتصمين هاجو و مسكوا واحد من الجيش بدون الاعتداء عليه, لكن عبود رجعلهم بالمنظر الشفناه بعد كده, و على افتراض انهم مسكوه و حتى لو داخل يجيب الكورة حقهم يمسكوه بس مش من حقهم يعملوا فيه الاتعمل ده. و يعنى بينى و بينك و من امتا جيشنا بالهبل ده يشوه واحد و يروح رميه تانى فى نفس المكان, طب كانوا خدوه عالجوه يا راجل