العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > لادا LADA

لادا LADA لادا الروسية LADA احدى شركات اوتوفاز AvtoVAZ الروسية بدات فى السبعينيات بتجميع سيارات فيات 124 واستمرت فى تقديمها بشكل اقتصادى لعشرات السنين تمشيا مع الفكر الشيوعى الروسى الا انها الان تسعى للمنافسة والتجديد بعد شراكتها مع مجموعة رينو - نيسان

قديم 21-10-2012, 01:02 AM
senior010 senior010 غير متواجد حالياً

senior010 has a spectacular aura aboutsenior010 has a spectacular aura about
افتراضي رد: نويت إن شاء الله أشترى عربيه لادا 2107 موديل 2013 زيرو جميع الكماليات

نصائح ذهبية و كلام زى العسل....بارك اللة فيك.
يارب بس أكون قدرت أقول حاجة ليها قيمة عند أي حد وغيرت رأي الناس اللي بتهاجم العربية بدون أدني علم بيها , وانا دايما في الخدمة

أنا والله مش عارف اقولك ايه وأشكرك أزاى
انا فعلاً أديتنى شرح وافى للعربيه
وعلى فكره انا لسه مستلمتهاش
وحضرتك طمنتنى جداً على حسن إختيارى
ألف ألف شكر
الشكر لله يا أستاذ محمد وان شاء الله تستلمها علي خير وتاخد خيرها بس لما تستلم صورهالنا عشان العربية دي عربية انا بحترمها وبحبها كمان واي استفسار يجي علي بالك انا في الخدمة (اذا كنت علي علم بيه ) والف الف مبروك للمرة التانية
قديم 21-10-2012, 02:32 AM
د/محمود عبدالمقصود د/محمود عبدالمقصود غير متواجد حالياً
من انا؟: د/ محمود رجب .... عاشق للسيارات الامريكيه gmc ford chevy و ليست الكوريه التي تدعي الامريكيه

د/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to behold
افتراضي رد: نويت إن شاء الله أشترى عربيه لادا 2107 موديل 2013 زيرو جميع الكماليات

طيب ما حضرتك بنفس السعر منكن تجيب اسبيرانزا 2007 a516ممتازة مستعملة و فيها كل حاجه و احسن الف مليوووون مررررة
قديم 21-10-2012, 04:39 PM
mira lada mira lada غير متواجد حالياً

mira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 7uda مشاهدة المشاركة

طيب ما حضرتك بنفس السعر منكن تجيب اسبيرانزا 2007 a516ممتازة مستعملة و فيها كل حاجه و احسن الف مليوووون مررررة
اعتقد يا استاذ حودة ان الصينى ما تتركبشى استعمال ابدااا...هى صحيح حيكون فيها كل حاجة بس الحالة اية؟؟؟الزيرو زيرو حتى لو لادا و دة رأى شخصى و تقبلوا مرورى.
قديم 21-10-2012, 09:28 PM
الصورة الرمزية محمد حنفى
محمد حنفى محمد حنفى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسام كمبيوتر
هواياتي: حب السيارات

محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 7uda مشاهدة المشاركة

أستاذ حوده انا عندى مشكله بسيطه
اننى حجيبها قسط بنك تبع الشغل والبنوك لا تقسط مستعمل
وهى على قد امكانياتى

قديم 21-10-2012, 09:29 PM
الصورة الرمزية محمد حنفى
محمد حنفى محمد حنفى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسام كمبيوتر
هواياتي: حب السيارات

محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mira lada مشاهدة المشاركة

اعتقد يا استاذ حودة ان الصينى ما تتركبشى استعمال ابدااا...هى صحيح حيكون فيها كل حاجة بس الحالة اية؟؟؟الزيرو زيرو حتى لو لادا و دة رأى شخصى و تقبلوا مرورى.
كلامك سليم