العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > المناسبات الاجتماعية

المناسبات الاجتماعية التهانى والمناسبات الاجتماعية

قديم 27-11-2008, 12:12 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا عملت حدثه بالبيجو للاسف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

ما هو ده اللى قصدى عليه يا باشا
ضد الغير يعنى لو لا قدر اله اتنين عملو حادثة و كان الاولانى هو اللى غلطان يبقى شركة تأمين الأولانى بتدفع تمن التصليح للتانى اللى هو مش غلطان
و فيه بقى تأمين شامل و ده دلع لو لا قدر الله عملت حادثة بتعمل المحضر برده و غلطان او مش غلطان شركة التأمين بتاعتك بتيجى تاخد العربية و تديك عربية بديلة لحد ما ترجعلك عربيتك و هى زيرو .... بس ده طبعا بيبقى غالى شوية
انا فاهم حضرتك .... بس ده مش في مصر
الغير عندنا في مصر ليها معنى تاني .... هو مين الله اعلم .... بس اكيد اكيد ... مش اللي عملوا الحادثه!!!!!!! لأن عمري ما شفت حد استفاد من التأمين بتاع تجديد الرخصه ده

وطبعا برضو عندنا تأمين شامل ( خااااااص ) وبيعملوا زي محضرتك بتقول
وربنا يلطف بينا
قديم 27-11-2008, 12:23 AM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

اولا الحمد لله انك انت بخير و مش مهم العربية

و بتاع الانوس ربنا معاة هو و عربيتو و يستاهل لو هو كان ماشى بالسرعة الى انت بتقول عليها فى منطقة زحمة

و لو كان هو الى غلطان
قديم 27-11-2008, 12:45 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

ربنا يلطف بينا جميعا يا رب

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 27-11-2008, 01:16 AM
أبو عبد الرحمن أبو عبد الرحمن غير متواجد حالياً

أبو عبد الرحمن is a name known to allأبو عبد الرحمن is a name known to allأبو عبد الرحمن is a name known to allأبو عبد الرحمن is a name known to allأبو عبد الرحمن is a name known to allأبو عبد الرحمن is a name known to all

حمدا لله على سلامتك يا نور
وفي داهية مية عربية اهم حاجة سلامة الانسان
وربنا يلطف بينا وبكل واحد بيمشي على الطريق
قديم 27-11-2008, 01:47 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

الف حمدالله علي سلامتك يا نور جت سليمة الابيزا برضه كانت هتطحن امبارح عربية ميني باص والدتي كانت سايقاها و ميني باص بيطلع منها من الشمال و شوهلي الرفرف تماما تماما تماما جبت كومباوند و اعدت انضف في الرفرف و الحمد لله طلعت الخدوش كلها لحد ما ايدي اتهرت بس سابلي خدشين مش باينين كده هنعمل ايه الشوارع مليانة شخصيات عايزه الحرق ربنا يرحمنا برحمته