العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 19-05-2009, 07:07 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نقل الرخصة من اوسيم

يا ساتر يا رب للدرجادي؟؟
طب هو مرور اوسيم دا فين بالضبط و تبع ايه؟؟

حـازم خـضـر

قديم 20-05-2009, 10:50 AM
Dojuar Dojuar غير متواجد حالياً

Dojuar is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kaity مشاهدة المشاركة

ربنا يقويك على هذا المرور اللى كل نفس فيه بفلوس بس خلى بالك ان فيه نصابين وبلطجيه يستقبلوك بره المرورعلشان يخلصولك الورق وده بالتنسيق مع الساده الضباط والساده الامناء وحتى النيابه.....وربنا يخليلنا مصرptmnlo123per144
طب يا عزيزي نصيحتك ايه؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

يا ساتر يا رب للدرجادي؟؟
طب هو مرور اوسيم دا فين بالضبط و تبع ايه؟؟
نفسي اعرف؟!!!
قديم 21-05-2009, 09:40 AM
الصورة الرمزية NASERELFHHAM
NASERELFHHAM NASERELFHHAM غير متواجد حالياً
من انا؟: الفقير الى الله
التخصص العملى: أعمل بمصر للطيران
هواياتي: الكومبيوتر

NASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond repute

نصيحتى ليك حتى لا تتعرض لما تعرضت له انا... الا تتعامل الا من داخل المرور فقط ومن خلال الشبابيك الخاصه بالمرور ولو حد جه يقولك انا هخلصلك الورق واقعد على القهوه وفتح دماغك .حتلاقى نفسك دافع فلوس وبرضه هتمشى مع اللى ما دفعش كده هتنتظر وكده هتنتظر ....والنصيحه الاكبر لازم تلحق دورك بأنك تروح بدرى ساعه يعنى على الساعه سبعه نصف علشان الطابور ....والموظفين بيجوا على الساعه تمانيه ونصف ويبدأو يشتغلوا تسعه ونصف وربنا معاك ويقويك .......وربنا يخليلنا مصر أم الدنيا اللى فيها العجب
قديم 21-05-2009, 09:51 AM
الصورة الرمزية NASERELFHHAM
NASERELFHHAM NASERELFHHAM غير متواجد حالياً
من انا؟: الفقير الى الله
التخصص العملى: أعمل بمصر للطيران
هواياتي: الكومبيوتر

NASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond repute

وأوسيم دى تلاقيها بعدمحطه أتوبيس البراجيل تدخل بعدها يمين وتخليك ماشى طوالى لحد ما تلاقى يافطه مكتوب عليها مرحبا بكم فى مدينه أوسيم ...........وكل ده فى مركز امبابه[
قديم 27-08-2009, 02:58 PM
الصورة الرمزية vortec
vortec vortec غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عصام
التخصص العملى: طالب في هندسة مدني
هواياتي: الهندسة - السفر - المحركات

vortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond repute

أنا اشتريت عربيتي السنة اللي فاتت وكانت أكبر غلطة غلطها في حياتي ولسة مش مسامح نفسي عليها لليوم هي اني رخصت في مرورأوسيم و مرور أوسيم يا اخواني هو عبارة عن فرع للمافيا في مصر بقيادة المقدم طارق نور الدين مدير المرور وحتي أصغر سايس واقف برة ياخد منك 2ج علشان تقف في الفحص ؛ المهم ترخيص عربيتي هيخلص شهر8 الجاي ولغاية دلوقتي أنا حامل هم اليوم اللي هرخص فيه بعد سنة . أنا حاليا مقيم في الاسماعيلية كل الحاجات اللي حضاراتكم اتفضلتوا وألتوها عشان تجديد الترخيص موجودة باستثناء العقد وشهادة البيانات لان كل الحاجات دي زي ما أنا فاكر بتتسلم في ملف المرور يعني كل الحاجات دي عندهم في مرور أوسيم , المهم دلوقتي اني عايز أروح أوسيم دي مرة واحدة بس مش عايز أدني رايح جاي عليها لأنها أسوأ أنواع العذاب.

السؤال الأهم : العربية مترخصة باسمي وفي الاخر بولاية والده ...؟ أنا هتم 21 سنة كمان شهر هيبقي ايه موقفي في الترخيص هل هحتاج الوالد معايا مع العلم ان الوالد مسافر وما بيجيش مصر الا نادرا ...؟؟؟وحتي لو جه مش هيرضي يروح معايا أوسيم لو هيدولوا 1000000000000000000000 جنيه هههه ...؟؟ أرجو سرعة الرد وهكون عاجز عن الشكر..

لاتجعل امالك أرض يداس عليها بل اجعلها سماء يتمني الجميع الوصول اليها
ptmnlo123per122
ربما الماء يروب ،
ربما الزيت يذوب،
ربما يحمل ماء في ثقوب ،
ربما الزاني يتوب ،
ربما تطلع شمس الضحى من صوب الغروب ،
ربما يبرأ شيطان ، فيعفو عنه غفار الذنوب،
إنما لايبرأ الحكام في كل بلاد العرب من ذنب الشعوب