العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مصر بايكرز

مصر بايكرز قسم الدراجات النارية - موتوسيكلات - صور دراجات - استعراضات - احدث موديلات الدراجات - اشهر القائدين - مناسبات وانشطة الدراجات النارية فى مصر والعالم Masr Bikers

قديم 25-10-2010, 02:47 AM
عبدالله منصور عبدالله منصور غير متواجد حالياً

عبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to behold
افتراضي رد: حلمك تركب ايه؟؟؟؟؟

تويوتا كآمرى
قديم 25-10-2010, 03:19 AM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

ههههههههههه ياجماعه انتوا قلبتوها عربيات ليه
احنا بنتكلم في موتوسيكلات

قديم 25-10-2010, 03:45 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

على فكره أنا آسف جدا . انا مابحبش الموتوسيكلات وباخاف منها . جدا جدا .....
وطول عمرى مقتنع ان الإنسان لازم يعيش فى أمان ومايعرضش نفسه للخطر وعشان كده ( من وجهة نظرى الخاصه جدا ) العربيه أأمن . ومهما حصل فيها فنسبة التعرض للخطر اقل بنسبة 95% . وربنا يستر

Saif El Deen
قديم 25-10-2010, 05:24 AM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

على فكره أنا آسف جدا . انا مابحبش الموتوسيكلات وباخاف منها . جدا جدا .....
وطول عمرى مقتنع ان الإنسان لازم يعيش فى أمان ومايعرضش نفسه للخطر وعشان كده ( من وجهة نظرى الخاصه جدا ) العربيه أأمن . ومهما حصل فيها فنسبة التعرض للخطر اقل بنسبة 95% . وربنا يستر
شكرا لتعليق حضرتك
وطبعا كل حاجه في الدنيا سلاح ذو حدين يعني السكينه استخدامها ممكن يكون في الخير والشر والسم والدواء وحاجات كتيره جداااااا
نفس الموضوع في الموتوسيكل لو تمكنت منه واخذت حزرك ومشيت راسي عليه ثق تمام الثقه انك بعيد عن المخاطر بنسبه 95 % زي ما حضرتك قولت ولكن المخاطر تاتي عند قيادته برعونه وعدم احترام اداب المرور وعدم التمكن من القياده او السهو اثناء السير او الجري بطريقه عشوائيه

قديم 25-10-2010, 09:04 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jack Box مشاهدة المشاركة

شكرا لتعليق حضرتك
وطبعا كل حاجه في الدنيا سلاح ذو حدين يعني السكينه استخدامها ممكن يكون في الخير والشر والسم والدواء وحاجات كتيره جداااااا
نفس الموضوع في الموتوسيكل لو تمكنت منه واخذت حزرك ومشيت راسي عليه ثق تمام الثقه انك بعيد عن المخاطر بنسبه 95 % زي ما حضرتك قولت ولكن المخاطر تاتي عند قيادته برعونه وعدم احترام اداب المرور وعدم التمكن من القياده او السهو اثناء السير او الجري بطريقه عشوائيه
حبيبى انا معاك فى اللى انت بتقوله . بس اولا : انت مش عايش فى البلد لوحدك انت معاك بـ........ كتير بتمشى فى الشوارع وكأن الشوارع اتعملت لها هى بس . سواء ماشيين على رجليهم او بعربيه او الطبقه الجديده اللى بتمشى بالموتوسيكلات الصينى ..... دا غير الميكروباصات والأجره . وكل دول ماشاءالله عليهم سواقين مافيش زيهم .
وثانيا : انت لما وقعت فى شارع رمسيس وقعت ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عشان خطأ الغير . واكيد كنت ماشى مش على سرعه عاليه وعشان كده ربنا سترها معاك . انما لو خطأ الغير دا حصل معاك وانت على سرعه كبيره . اى كان الخطاء ازاى ... أعتقد ان الخساير كانت حاتكون كبيره . والنتيجه ......................... .....................

عموما انا سعيد جدا بمشاركتى معاكم . وسعيد جدا بردك عليا . وربنا يستر عليكم ويحفظكم ...

Saif El Deen