العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام

منتدى الصيانة العام أى مشكلة فنية تواجهك ضعها هنا

قديم 02-07-2012, 12:15 PM
queen queen غير متواجد حالياً

queen has a spectacular aura aboutqueen has a spectacular aura about
افتراضي رد: سؤال محيرنى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

يعنى الطقطقة بتطلع بس فى الملفات وخصوصا لما بتتحرك بالعربية من الثبات وذلك فى الملفات

يبقى كده الكبالن لازم يتكشف عليها ضرورى وبسرعة قبل ماتوقف العربية

ده اللى انا فهمته والله أعلم
يعنى الطقطقة بتطلع بس فى الملفات وخصوصا لما بتتحرك بالعربية من الثبات وذلك فى الملفات

شكرا لردك . بس انا مش فاهمه ممكن تكون ليه الكبالن وليه بيختفى الصوت لما بدوس بنزين كويس هل دى مشكله منى انى بشيل رجلى بصعوبه من ع الدبرياج؟؟؟
على فكره هى العربيه اتخبطت مرة فى الرصيف وغيروا لها كوبلن امامى من 5 شهور ومساعد يمين كمان
قديم 02-07-2012, 01:46 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
نقاش رد: سؤال محيرنى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة queen مشاهدة المشاركة

شكرا لردك . بس انا مش فاهمه ممكن تكون ليه الكبالن وليه بيختفى الصوت لما بدوس بنزين كويس هل دى مشكله منى انى بشيل رجلى بصعوبه من ع الدبرياج؟؟؟
على فكره هى العربيه اتخبطت مرة فى الرصيف وغيروا لها كوبلن امامى من 5 شهور ومساعد يمين كمان
طالما الكوبلن بيطقطق فى الملفات بس يبقى اطمن
بصرف النظر بتدوس بنزين ولا لأ
لكن عموما لازم يتصلح
ولو مش معاك فلوس ماتقرصش على العربية ونتا بتلف الدركسيون
وبلاش موضوع تعليقة الرجل على الدبرياج هتبوظ العربية وهيتنصب عليك كتير
الصنايعية مابيسدقوا يلاقو زبون يعملوا عليه شغل وياكلوا من لحمه ويبلعوا بدمه ويتكرعوا وهو واقف آآآسف معلش للتشبيه لكن هى دى الحقيقة دلوقتى
قديم 03-07-2012, 11:22 AM
queen queen غير متواجد حالياً

queen has a spectacular aura aboutqueen has a spectacular aura about

شكرا ع التوضيح مع خوفى من التشبيه الفظيع دهوربنا يسترها ده حتى التوكيل اول واحد نصب عليا ربنا ينتقم منه
قديم 03-07-2012, 11:31 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
جديد رد: سؤال محيرنى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة queen مشاهدة المشاركة

شكرا ع التوضيح مع خوفى من التشبيه الفظيع دهوربنا يسترها ده حتى التوكيل اول واحد نصب عليا ربنا ينتقم منه
انا توكيل عربيتى وطظ فى اى صنايعى مشفاهم
قديم 25-10-2012, 10:17 PM
Tasting drive Tasting drive غير متواجد حالياً

Tasting drive is on a distinguished road

المشكلة كلة عندك فى الدبرياج انة سواء تتركية براحة او تتراكية اوى دة مش مشكلة المشكلة انك لا تعرفى يعنى اىه دبرياج ولا امكانياتة يتكون الدرياج من مجموعة امكانيات منة شى اسمة الثابت لو قدرتى تتعملى مع هذا الثابت تقدرى تتعملى مع العربية وامكانيتها معلم قيادة محمد عثمان