العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 23-12-2012, 02:32 PM
waled_superstar waled_superstar غير متواجد حالياً

waled_superstar will become famous soon enoughwaled_superstar will become famous soon enough
افتراضي شباب اخباركم اى ولله بعد ما فرحة ولقيت ميكانيكى كويس طلع فية عيب وهو بيتاخر ولمة يجى الورشة ما بيقعدش فى الورشة ارجو ايجاد ميكانيكى ابن حلال 127

السلام عليكم اخوانى بارك لله فيكم ولله بعد ما قولت ربنا عطرنى بميكانيكى كويس واسمة محمد وطبعا بعد الواقعة الشهيرة بتاعة مع اخى حمادة اكيد انتم متزكرينها الحمد لله وعملى الدربوكس مشكلة محمد الميكانيكى انة بيتاخر اوى لمة يروح الورشة وحتى لو واصل بيمسك التليفون وبيقعد يتكلم ويروح هنا ويروح هنا فا دة خنقنى وكلمتة كذا مرة وطبعا كدا تعبت وغير كمان انة بعيد علية فققرات اشوف ميكانيكى اخرى حد يساعدنا المشكلة بسيطة انة اول ما بندرب الفرامل الدركسيون بيتهز وعوز اظبط العجل عشان اظبط زواية يريت حد يساعدنى فى ايجاد ميكانيكى وما انى حاسس انة كلة حيخاف ويقول ممكن يعمل معاية زى ما عمل مع حمادة ولكن الحمد لله طلع حمادة هو للى ظلمنى وللعلم الميكانيكى للى ما بيفهمش قفل الورشة الانة على قدة والحلو نقول علية زى محمد بس الحلو ما بيكملش
قديم 27-12-2012, 09:16 PM
toto toto toto toto غير متواجد حالياً

toto toto will become famous soon enough
افتراضي رد: شباب اخباركم اى ولله بعد ما فرحة ولقيت ميكانيكى كويس طلع فية عيب وهو بيتاخر ولمة يجى الورشة ما بيقعدش فى الورشة ارجو ايجاد ميكانيكى ابن حلال 127

دا ميكانيكى شاطر وانا اعرفة من زمان وانصحك بية الورشة فى سبورتنج شارع تانيس خلف هايبر ماركت اكسبتوس الى على البحر اسمة محمد الرز تليفونة 01201364389 وبلغة انك من طرف مهندس حسام بتاع الاوبترا وربنا معاك
قديم 30-12-2012, 10:46 PM
الصورة الرمزية Muhammad A
Muhammad A Muhammad A غير متواجد حالياً

Muhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شباب اخباركم اى ولله بعد ما فرحة ولقيت ميكانيكى كويس طلع فية عيب وهو بيتاخر ولمة يجى الورشة ما بيقعدش فى الورشة ارجو ايجاد ميكانيكى ابن حلال 127

علي فكره 95% من ميكنانيكيه اسكندرية خوجات مش بيصحو ابل العصر
وبعدين مشكلتك بسيطه يا اما الطنابير عيزه تتخراط او تتغير
وممكن اعرف حضرتك ساكن فين علشان الميكانيكي

قديم 31-12-2012, 05:46 AM
waled_superstar waled_superstar غير متواجد حالياً

waled_superstar will become famous soon enoughwaled_superstar will become famous soon enough

السلام عليكم اشكركم اخوانى على المساعدة والمتابعة ولله اخى toto toto انا كلمت الميكانيكى محمد الرز وحسيت فى كلامة انا بيتكلمة من تحت الدرس وبيتكلم بالعافية الصراحة ما ارتحتش فى كلامة كدا تحس انة بيتعوج على الشغل وللى زى دة حيتعبنى وبالنسبة للاخ الفاضل للى سئل على العنوان انا من المنشية واى ميكانيكى شاطر حضرتك تعرفة يريت تبقة كسبت ثواب وبارك لله فيكم
قديم 01-01-2013, 02:07 AM
toto toto toto toto غير متواجد حالياً

toto toto will become famous soon enough

استاذ وليد انا مقتنع بمقولة تعرف فلان اعرفة عشرتة لاء محمد والله انسان محترم جدا جدا وانا والله ياوليد بتعامل معاة من زمان بس انت عارف الناس وقت الشغل بيبقو متخلائين ومعلش امسحة فيها وان شاء الله تلاقى ميكانيكى شاطر