العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سيات SEAT

سيات SEAT سيات SEAT سيات الاسبانية الاصل الالمانية الطابع قائد الجناح الرياضى فى مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سيات كوردوبا ابيزا وتوليدو وليون

قديم 18-04-2010, 09:35 PM
ايمن غازى ايمن غازى غير متواجد حالياً

ايمن غازى will become famous soon enoughايمن غازى will become famous soon enough
افتراضي رد: أسعار قطع غيار إبيزا 99

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة banky مشاهدة المشاركة

طقم ال اويلسيلات اخروه من 30 الى 40 جنية

اية اسعار الفوانيس و الفوجات اللى اودام و الشبكة بعلامة ال S و الكساحة اللى تحت الأكسيدام اللى اودام
الاقى فين يا باشا طاقم الاويلسيلات لانى بفكر اغير الاسكاترا كلها علشام مش لاقيه ممكن تدلنى عليه
قديم 18-04-2010, 11:00 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

مش هتلاقيه انا دورت عليه كتير من قبلك لواحد صاحبي بس ملقتوش انا دورت في بورسعيد و دمياط و القاهرة و ملقتش و في الاخر جبتله سكاتره كامله و غيرناها و خلصنا !

و في التوكيل بيغيروا سكاتره علي طول معندهمش حوار اولسيهات ده

فوانيس امامي سعرها ما بين 140-170 للواحد و ده DEPO تايواني لو عايز البوش الاوريجينال هتلاقيه في الوكاله او الفاليو الاوريجينال برضه في الوكاله

الاس الامامي سعرها بأي حال من الاحوال ميزيدش عن 100 جنيه و ده يبقي كتير انا جايبها ب 60 بس فيه ناس بتقول 90 و كده

الكساحة لو انت موديل 94 يبقي مش كساحه بمعني الكساحه هي جزئين جلد كده بعرض الاكصدام كله بيركبوا في الجزء الحديد اللي تحت الفوجات و دي ب 140 عند فتح الباب و الفوجات الواحد ب 90 عند فتح الباب

اما كساحة ال 99 انزل هاتها استيراد احسن بس معتقدش ان حد هيرضي يفكهالك من اكصدام هيقولك خد اكصدام كامل
قديم 21-04-2010, 03:50 AM

ايمن غازى will become famous soon enoughايمن غازى will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ekramyhamdin مشاهدة المشاركة

السلام عليكم:
- طلمبة الباور 275. (السراج - الحرفيين)
- سير الدينامو 70. (الشيخ حسن - الحرفيين)
طلمبة الباور دى جديدة؟
قديم 23-04-2010, 06:44 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ibiza مشاهدة المشاركة

مش هتلاقيه انا دورت عليه كتير من قبلك لواحد صاحبي بس ملقتوش انا دورت في بورسعيد و دمياط و القاهرة و ملقتش و في الاخر جبتله سكاتره كامله و غيرناها و خلصنا !

و في التوكيل بيغيروا سكاتره علي طول معندهمش حوار اولسيهات ده

فوانيس امامي سعرها ما بين 140-170 للواحد و ده DEPO تايواني لو عايز البوش الاوريجينال هتلاقيه في الوكاله او الفاليو الاوريجينال برضه في الوكاله

الاس الامامي سعرها بأي حال من الاحوال ميزيدش عن 100 جنيه و ده يبقي كتير انا جايبها ب 60 بس فيه ناس بتقول 90 و كده

الكساحة لو انت موديل 94 يبقي مش كساحه بمعني الكساحه هي جزئين جلد كده بعرض الاكصدام كله بيركبوا في الجزء الحديد اللي تحت الفوجات و دي ب 140 عند فتح الباب و الفوجات الواحد ب 90 عند فتح الباب

اما كساحة ال 99 انزل هاتها استيراد احسن بس معتقدش ان حد هيرضي يفكهالك من اكصدام هيقولك خد اكصدام كامل
معلهش محمد باشا العفشجى قال عايز باور كامل
هو الباور كامل بكام؟ و جدبد ولا استيراد؟ و منين؟
قديم 24-04-2010, 01:49 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايمن غازى مشاهدة المشاركة

معلهش محمد باشا العفشجى قال عايز باور كامل
هو الباور كامل بكام؟ و جدبد ولا استيراد؟ و منين؟

باور كامل ازاي مش فاهم !

انت عربيتك عايز تقلبها باور ولا هي باور و فيها حاجة بايظه !

لو عايز تقلبها باور يبقي هتجيب منظومة الباور كامله من خزنه لطرمبه لعلبة دركسيون باور كاملة بالبارات داخلي و خارجي بتاعتها بالصليبة بالاتياش و الزيت طبعا و سير الطرمبه و كل ده

لو عندك حاجة بايظه بقي قولي هي ايه و انا اقولك

الكلمات الدليلية
ابيزا, اسعار قطع غيار, سيات