العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 10-03-2012, 08:57 PM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute
افتراضي رد: للدمايطه وبس

ياااااهلا يا استاذ عصام يا رافع راية دمياط في المنتدى
تامر امين
مهندس سيارات في شركة نقل تقيل
ميناء دمياط
باقي الحاجات هقولهالك لما نتقابل قريب ان شاء الله
قديم 11-03-2012, 03:50 AM
الصورة الرمزية عصام غنايم
عصام غنايم عصام غنايم غير متواجد حالياً
من انا؟: حاصل علي ليسانس الآداب والتربية ودبلومة الدراسات العليا فى الاداره و متزوج ومعايا فارس ومريم وزينه
التخصص العملى: تصميم الموبليا
هواياتي: صيانة وتعديل السيارات

عصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond repute

ياااااهلا يا استاذ عصام يا رافع راية دمياط في المنتدى
تامر امين
مهندس سيارات في شركة نقل تقيل
ميناء دمياط
باقي الحاجات هقولهالك لما نتقابل قريب ان شاء الله
اهلاٌ بيك يا استاذ تامر

و مستنى تشرفنى برؤياك فى اقرب وقت

ابو فارس
01006898520
شاهدوا كل جديد على قناتى على اليوتيوب من هنا
قديم 11-03-2012, 02:17 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

حشترك فى الموضوع عشان اعرف حتتقابلوا امتى و لو انا فى بورسعيد حجيلكم

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 11-03-2012, 02:47 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

انا كنت فى دمياط قبل سفرى بيوم واحد تقريبا 18 ديسمبر اللى فات ورحت بعدها دمياط الجديدة المنطقة الصناعية رحت دمياط من طريق الزراعى ورجعت من طريق طويل اظن انه الطريق الساحلى مريت يومها بميناء واظن الاسماعلية والعاشر والسلام زياردة سريعة كانت لمصنع شومان فى المدينة الصناعية الجديدة كان صعب ان شاء الله ابقى ازورك واشوف دمياط مش فى شغل بس ازاى ممكن اتعاون معاك فى تعديل عربيتى لو انت من دمياط علشان عايز اغير الفرامل واركب الشدادات الخ ان شاء ابقى اتصل بك وشكرا
قديم 19-03-2012, 07:42 PM
الصورة الرمزية عصام غنايم
عصام غنايم عصام غنايم غير متواجد حالياً
من انا؟: حاصل علي ليسانس الآداب والتربية ودبلومة الدراسات العليا فى الاداره و متزوج ومعايا فارس ومريم وزينه
التخصص العملى: تصميم الموبليا
هواياتي: صيانة وتعديل السيارات

عصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond repute

حشترك فى الموضوع عشان اعرف حتتقابلوا امتى و لو انا فى بورسعيد حجيلكم

انا كنت فى دمياط قبل سفرى بيوم واحد تقريبا 18 ديسمبر اللى فات ورحت بعدها دمياط الجديدة المنطقة الصناعية رحت دمياط من طريق الزراعى ورجعت من طريق طويل اظن انه الطريق الساحلى مريت يومها بميناء واظن الاسماعلية والعاشر والسلام زياردة سريعة كانت لمصنع شومان فى المدينة الصناعية الجديدة كان صعب ان شاء الله ابقى ازورك واشوف دمياط مش فى شغل بس ازاى ممكن اتعاون معاك فى تعديل عربيتى لو انت من دمياط علشان عايز اغير الفرامل واركب الشدادات الخ ان شاء ابقى اتصل بك وشكرا

تشرفونا فى اى وقت

ابو فارس
01006898520
شاهدوا كل جديد على قناتى على اليوتيوب من هنا

الكلمات الدليلية
تعارف, دايو, عصام, غنايم