العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 20-06-2011, 10:51 PM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كاااااابتن !! انزل يا حبيبي من ع العربية

ههههههههههههه
موضوع طريف جدا

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]
قديم 20-06-2011, 11:03 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

هههههه ربنا يكون فعونك انا لو حصلي موقف زي المواقف اللي بتحصلك ممكن اصور قتيل ولا ارتكبلي جنايه
قديم 20-06-2011, 11:11 PM
الصورة الرمزية فادي مكرم
فادي مكرم فادي مكرم غير متواجد حالياً
من انا؟: Fady Makram
التخصص العملى: Mechatronics Engineering
هواياتي: Mechanics , Robotics

فادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond repute

mar mar@
عثولة ؟!
لا لا لا مش دول مش دول
نفسي تركيني مكانى يومين

والله يا استاذ فادى انا نسيت الموضوع وجلست اضحك من كثره المواقف الجميله الكوميديه وطريقه القائق جعل من الموضوع خفه ظل رائعه ومنتظرين حكايات اخرى .
استاذ طارق دة زوق من حضرتك
واتمنى ميكونش فى حكايات تانى , عشان العربية خلاص مفيهاش ختة سليمة
واوعدك الموقف اللي جاي لما امسك العيال دى واسلخهم

أسألكم الدعاء لوالدي بالرحمة

It's Nice to be Important but, It's More Important to be Nice

قديم 20-06-2011, 11:12 PM
essamenen essamenen غير متواجد حالياً

essamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond repute

لايااستاذ طارق مش عوزين مواضيع تانيه لان لو فى مواضيع يبقى فيه مشاكل لسمح الله
اسلوبك جميل وشيق
وفعلا شر البليه ما يضحك
ربنا يحفظنا جميعا
قديم 20-06-2011, 11:12 PM
الصورة الرمزية aborawan
aborawan aborawan غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مصنع ملابس جاهزة
هواياتي: الكمبيوتر والسيارات

aborawan is a name known to allaborawan is a name known to allaborawan is a name known to allaborawan is a name known to allaborawan is a name known to allaborawan is a name known to all

كنت دايما اتخانق مع الجيران عشان ولادهم ايام العربيه ال31 كانو دايما يكسروا المساحات
بس الحمد لله
من يوم ما جبت الانسر الظاهر انهم خافوا من شكلها ماعادوش بيقربوا منها حتى بس بردوا لازم اغطيها عشان ما يحفظوش اماكن المرايات والمساحات وخلافه
ومشكور لاثارة الموضوع يا باشا
وربنا يهديهم