العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 10-06-2010, 10:25 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جاسوس مصرى سابق قام شمعون بيريز بتلميع حذائه!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luckyman مشاهدة المشاركة

بطل من ابطال مصر سطر حروف النصر ورمز للشجاعة بتقول مش لاقى يعيش وانا كمان شفت لقاء له كان واضح انة متواضع وعلى اد حاله بس الفنانين وفئة المشخصاتية والممثلين والطبالين واللى بيهزوا خصرهم وكل حاجة هم دول اللى بيتكرموا من الدوله ومهرجانات وطول اليوم حتى فى رمضان نتكلم عنهم ونعمل لهم افلام ومهرجانات وجوائز وعلاج على حساب نفقة الدوله ويا ترى يا هل ترى فلانة وعلانة رمت نفسها من البلكونة ولا البلكونة اللى رمتها الخ والابطال والشهداء يرحلون فى صمت هولاء القدوة للاجيال القادمة فى زمن قلما ما تجد ابطال زمن عندما تموت الابطال وتصبح اساطير والصمت عار الصمت عار الصمت عار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

والغريب ياحازم باشا ان امريكا عنده شوية عيال لاعملوا حاجة ومخلدين ذكراهم ومعيطين العالم بالسينما بتاعتهم
بالضبط و هو دا اللي بيحزن
احمد الهوان كان بيقعد مع عادل امام علشان يشرح له الظروف و يقدر يخرج العمل التلفزيون باحسن صوره
لكن بعد كده عادل امام رفض يقابله لما احمد الهوان طلب كده او حتي يسلم عليه
و البطل الحقيقي محدش بيحس بيه و النجم المزيف بيتكرم

حـازم خـضـر

قديم 10-06-2010, 10:42 PM
omda8185 omda8185 غير متواجد حالياً

omda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to behold
افتراضي رد: العملية المستحيلة

موضوع ممتاز تسلم ايدك
نفسي اشوف الاعمال دي في السينما بجد بس بطريقة وانتاج واخراج احترافي يليق بيها زي السينما الامريكاني بدال مبيصرفوا ملايين عاى افلام هابطة وجنسية و شذوذية ويقوللك :
اصل هي دي مصر
اصل احنا بنصور الواقع
ربنا يوقع عليم جبل الزيت قادر يا كريم

حاجة تخنق بجد
قديم 10-06-2010, 10:43 PM
waelfarid waelfarid غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا

waelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to behold
افتراضي رد: ابسط جاسوس

صحيح خير اجناد الارض المصريين
قديم 10-06-2010, 10:43 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عندما هوت داكار .. من ملفات حرب الاستنزاف

القوات المسلحه فعلا بتثبت كل يوم انها ( مصنع الرجال )

حـازم خـضـر

قديم 10-06-2010, 10:53 PM
الصورة الرمزية mahmoudnada80
mahmoudnada80 mahmoudnada80 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا سيارات

mahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ابسط جاسوس

هما دول الابطال
نحن خير اجناد الارض