العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 07-12-2010, 07:34 PM
الصورة الرمزية magd131
magd131 magd131 غير متواجد حالياً
هواياتي: مصر موتورز و القراءه

magd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اقذر مرور فى العالم فى مصر.... اقذر مرور......

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drahmedpt مشاهدة المشاركة

انا بجدد فى مرور الحدايق ونيابة الوايلى فعلا بس مش بقابل الكلام دة

هيا عشرين جنية لمهندس الفحص و 5 جنية للواد بتاع البصمة وخلاص على كدة

ويمكن حسب حالة كل عربية ليهم تسعيرة يعنى انا بدفع المبالغ دى غناوة بس عشان انجز انما لو مدفعتش برضو برضو حجدد عشان العربية مفيهاش الهوا

وربنا معاك
ابا برضه برخص في مرور الحدائق و نيابة الوايلي ورخصت عربيتي من حوالي 3 شهور ب 1200 جنيه 3سنين ترخيص ومثلث وشنطة اسعاف و طفايه وحوالي 40 جنيه لموظف الشباك والي اخد البصمه والي ركب اللوحه بس وانا متفق مع حضرتك حسب حالة العربيه واكيد لو عربيتك و ورقك سليم لو لتنطط قدامك الموظف متدلوش مليم وممكن توديه في داهيه ولو زنقت معاك رخص في الفتره المسائيه

محمد مجد
قديم 08-12-2010, 03:28 AM
الصورة الرمزية snoop
snoop snoop غير متواجد حالياً
من انا؟: انا هو انا ؟؟

snoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of light

طيب ايه اخبار مرور مدين نصر يا جماعة فى رشاوى ولا ربنا هاديهم علشان قربت اجدد وادفع مخالفات وربنا يستر الواحد مرعوب

انا لا أملكُ
جمالَ يُوسفَ
ولا قوةِ مُوسي
ولا كنوزِ قارون،،
لكني أملكُ في قرارة نفسي مالا يملكه الآخرون

قديم 08-12-2010, 04:46 AM
الصورة الرمزية اسد
اسد اسد غير متواجد حالياً
من انا؟: الاسد المغواراضعف من فى الكون لانه مسالم
التخصص العملى: ملك الغابة المغلوب على امره
هواياتي: متابعة شئون اهل الغابات والاطمئنان عليهم

اسد is a glorious beacon of lightاسد is a glorious beacon of lightاسد is a glorious beacon of lightاسد is a glorious beacon of lightاسد is a glorious beacon of light

طيب حد جرب مرور الدقى المفروض يسموه ممنوع المرور جبريا ( حد فاهم حاجة ) وكل اللى انتم بتقولوه كوم ومرور او اقصد برضه عدم مرور 6 أكتوبر كوم تانى هل يعقل ان مرور واحد بيخدم كل المحافظة ملاكى واجرة من النوبارية لغاية الواحات وظايط الوحدة اقصد ظابط الوحدة رائد لاحول له ولاقوة ده فيه موظف اسمه اسامة مختص بس باستخراج شهادات البيانات الرشوة والبجاحة وقلة الادب عينى عينك داغير انه بيوصل بعد الميعاد بساعة كاملة ويدخل يهجص شوية مع زمايله ويعطلهم ويمسح مكتبه فى ساعة كمان والله اللى بيحصل فينا ده مهزلة بكل ماتحتويه هذه الكلمة من معانى الله لايوفقهم بما يفعلوه فى عباد الله

قديم 08-12-2010, 12:55 PM
corsair
Guest

ربنا يخليك يا استاذ اسد انتا لحقتني قبل ما انقل لمرور 6 اكتوبر
قديم 08-12-2010, 01:35 PM
الصورة الرمزية ramy01011
ramy01011 ramy01011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: HR Officer

ramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant future

مرور من غير واسطة يبقي هتتبهدل