العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 10-06-2012, 04:19 PM
الصورة الرمزية Elsebily
Elsebily Elsebily غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Communication engineer
هواياتي: Playstation 3

Elsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud of
افتراضي رد: انا غيرت لنيسان بس محتاج مشورتكم ؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mody112 مشاهدة المشاركة

فعلا انا من رأيي انك تروح التوكيل وتطل منهم عمل فحص شامل وبيكون فى حدود 200 ج تقريبا .
والف مبروك وربنا يديلك خيرها ويكفيك شرها .
وياريت لو سمحت تقولنا اشتريتها بكام ؟
الله يبارك فيك بس هل فيه اوراق لازم تكون معايا ولا اروحلهم بالعربيه وبس

وانا اشتريتها ب 77 الف مانيوال وبصراحه اللي كان عاجبني فيها انها عربيه بيتي

You are my City My only City
You make me happy when skies are grey
You'll never know just how much I love you So please don't take my City Away
قديم 10-06-2012, 04:58 PM
الصورة الرمزية Dr. Mostafa El Nazer
Dr. Mostafa El Nazer Dr. Mostafa El Nazer غير متواجد حالياً
من انا؟: لا يصف نفسه غير المغرور .....
التخصص العملى: باحث في الفلك و الأقمار الصناعية
هواياتي: القراءة في جميع المجالات، كتابة القصص القصيرة، قراءة الشعر، جميع أنواع الرياضة البدنية

Dr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to all

س وقسوق

مصطـفـى النـــاظـر
"مصري و أفتخر"
قديم 11-06-2012, 02:02 AM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elsebily مشاهدة المشاركة

انا اشتريتها خلاص فعلا بس كنت عاوز اعرف ايه الاجراءات اللي هحتاجها عشان ادخل العربيه للتوكيل يعني هل فيه اوراق معينه هيطلبوها ولا ايه
بالنسبه للصنى التوكيل محتكر قطع غيارها ..و مفيش اجراء معين لدخولها التوكيل غير تسجيل بيانات السياره عندهم ..واحيانا بيكون فيه عروض للصيانه المجانيه اوتخفيضات على اعمال الصيانه

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"
قديم 11-06-2012, 02:46 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute

اولا الف مبروك علي العربيه وهي عربيه محترمه جدا واختيار موفق ان شاء الله اما بخصوص الاوراق المطلوبه للصيانه كتيب الضمان والصيانات وهوه كتيب واحد ورخصه العربيه ولو كان صحبها الاولاني مش متابع مع التوكيل فعادي جدا ممكن تروح وتسجل بياناتك وتبقي تتابع معاهم الصيانات وانصحك بمركز صيانه السبع اللي في زهراء المعادي مركز ممتاز وبيعتبر المركز الاول لنيسان علي مستوي الجمهوريه والف مبروك تاني وياريت تقولنا لونها ايه
قديم 11-06-2012, 01:48 PM
الصورة الرمزية Elsebily
Elsebily Elsebily غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Communication engineer
هواياتي: Playstation 3

Elsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jojojojojo مشاهدة المشاركة

اولا الف مبروك علي العربيه وهي عربيه محترمه جدا واختيار موفق ان شاء الله اما بخصوص الاوراق المطلوبه للصيانه كتيب الضمان والصيانات وهوه كتيب واحد ورخصه العربيه ولو كان صحبها الاولاني مش متابع مع التوكيل فعادي جدا ممكن تروح وتسجل بياناتك وتبقي تتابع معاهم الصيانات وانصحك بمركز صيانه السبع اللي في زهراء المعادي مركز ممتاز وبيعتبر المركز الاول لنيسان علي مستوي الجمهوريه والف مبروك تاني وياريت تقولنا لونها ايه
الله يبارك فيك طيب بما انك من ملاك العربيه تنصحني باني اتابع مع التوكيل ولا هل فيه مراكز صيانه بتشتغل احسن من التوكيل واسعارها في الحنين انت متابع معاها وثانيا بالنسبه للميه الخضرا حضرتك بتغيرها امتي يعني لازم العربيه احس انها بتسخن عشان اغيرها ولا مش شرط وليها فتره معينه بتتغير بعدها وأخيرا هي لونها نبيتي

You are my City My only City
You make me happy when skies are grey
You'll never know just how much I love you So please don't take my City Away