العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 20-03-2012, 04:47 AM
toto toto toto toto غير متواجد حالياً

toto toto will become famous soon enough
افتراضي رد: الى خبراء الصنى استشارة من فضلكم

والله ياجماعة هوة الراجل قريبى وهوة مسافر وعرضها عليا ب60 الف بس انا مش عايز اكون ظالمة فى السعر دة وهى اعلى فئة فى المانيوال والخبطة الى فى الشنطة دى كانت بسيطة وكمان هوة عمالها فى التوكيل والعربية لسة زى اكنة جايبها من المعرض يعنى انا بقول ازود خمسة الاف واخليها 65.000 الف مش كدة كويس عشان هيا كمان مانيوال مش كدة كويس
قديم 20-03-2012, 11:20 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

بص العربية دي جديدة إنتا عارف تمنها كام وحالة العربية دلوقتي ماتفرقشي أي حاجة عن الجديدة وكون اني البايع قريبك ومعرفة ومحل ثقة دا حاجة لوحدها يتدفع فيها فلوس صدقني لأنك مش هتعرف تشتري مستعمل منبرة وتبقى مطمن تمن العربية لا يقل عن الـ 70 ألف بأي حال من الأحوال وهوا عارضها عليك بـ 60 أعتقد إني حلك بدفع الـ 65 ألف دا حل وسط ومنطقي جدا وربنا يكرمك فيها خير إنشاء الله ويجازيك نظير أمانتك.
بالنسبة للخبطة سواء إتعملت في التوكيل أو برا إتعملت على البارد أو رشّت مش دا الي هيفرق المهم إنها ماتكونشي وصلت لقاعدة الشنطة أو خبطة فردة شاسيه خلفية وإنتا بتقول دي كانت خبطة خفيفة فا توكل على الله ولا تتردد.
أنا شخصيا معايا صني إي إكس فول أوتو آخر 2010 وماشية بس 9 تلاف كيلو وفيها خبطة كمان من قدام بس إستعدلتها على البارد ومش باينة إطلاقا وكنت عارضها بـ 85 ألف بس لغيت فكرة البيع لأني ماكانشي معايا فلوس أجيب أعلى منها دلوقتي.
بالتوفيق إنشاء الله.

قديم 20-03-2012, 03:04 PM
amdd amdd غير متواجد حالياً

amdd has a spectacular aura aboutamdd has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايمن عبدالحميد مشاهدة المشاركة

لية ولو جديدة تعمل كام ؟ دى اخرها 60000ج بعد الخبطة دى
قديم 21-03-2012, 03:10 AM
toto toto toto toto غير متواجد حالياً

toto toto will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_eslam_66 مشاهدة المشاركة

بص العربية دي جديدة إنتا عارف تمنها كام وحالة العربية دلوقتي ماتفرقشي أي حاجة عن الجديدة وكون اني البايع قريبك ومعرفة ومحل ثقة دا حاجة لوحدها يتدفع فيها فلوس صدقني لأنك مش هتعرف تشتري مستعمل منبرة وتبقى مطمن تمن العربية لا يقل عن الـ 70 ألف بأي حال من الأحوال وهوا عارضها عليك بـ 60 أعتقد إني حلك بدفع الـ 65 ألف دا حل وسط ومنطقي جدا وربنا يكرمك فيها خير إنشاء الله ويجازيك نظير أمانتك.
بالنسبة للخبطة سواء إتعملت في التوكيل أو برا إتعملت على البارد أو رشّت مش دا الي هيفرق المهم إنها ماتكونشي وصلت لقاعدة الشنطة أو خبطة فردة شاسيه خلفية وإنتا بتقول دي كانت خبطة خفيفة فا توكل على الله ولا تتردد.
أنا شخصيا معايا صني إي إكس فول أوتو آخر 2010 وماشية بس 9 تلاف كيلو وفيها خبطة كمان من قدام بس إستعدلتها على البارد ومش باينة إطلاقا وكنت عارضها بـ 85 ألف بس لغيت فكرة البيع لأني ماكانشي معايا فلوس أجيب أعلى منها دلوقتي.
بالتوفيق إنشاء الله.
شكرا جدا على الرد الجميل وعلى النصيحة الغالية والواحد فى الاخر بيعامل ربنا فا هوة راجل مالوش علاقات كتير وانا بس مش عايز احس انى ضحكت علية فاربنا يكرم يارب وشكرا لكل من ساهم فى الموضوع