العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 22-02-2012, 01:21 AM
almostakble almostakble غير متواجد حالياً

almostakble is on a distinguished road
افتراضي خايف من العيوب الللى بسمعها عن الصنى

محتاج عربية ضرورىوفكرت فى الصنى بس بسمع انها غوول بنزين مقارنة بمثيلاتها واسعار قطع غيارها الغالية وسوء الفنش المصرى افيدونى بالله عليكم
قديم 22-02-2012, 01:59 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خايف من العيوب الللى بسمعها عن الصنى

والله يا فندم العربيه كويسه جدا وتقفيلها مفيهوش اي مشاكل اما بخصوص البنزين هوه عالي في اول 5000 كيلو بعد كده بيظبط كتير جدا عن الاول وانا عايزك تقرأ مواضيع اللي في منتدي الصني وتصلي صلاه استخاره وبعد كده تروح اي موزع للنيسان وتشوف العربيه وتفحصها كويس لو ارتحتلها توكل علي الله وان شاء الله مش هتندم ولو احتجت اي حاجه انا تحت امرك
قديم 22-02-2012, 04:56 AM
walid mohamed mansour walid mohamed mansour غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس طيران

walid mohamed mansour is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jojojojojo مشاهدة المشاركة

والله يا فندم العربيه كويسه جدا وتقفيلها مفيهوش اي مشاكل اما بخصوص البنزين هوه عالي في اول 5000 كيلو بعد كده بيظبط كتير جدا عن الاول وانا عايزك تقرأ مواضيع اللي في منتدي الصني وتصلي صلاه استخاره وبعد كده تروح اي موزع للنيسان وتشوف العربيه وتفحصها كويس لو ارتحتلها توكل علي الله وان شاء الله مش هتندم ولو احتجت اي حاجه انا تحت امرك
ممكن استأذنك بحكم انك معاك الصنى ... أنا بردوا ناوى اشترى السوبر صالون ان شاء الله .. اخبار قطع الغيار وثمنها ايه؟ وكمان هاتعبك عايز اعرف قبل 5000 كم كان معدل استهلاكها لل 20 لتر بنزين كام؟ وبعد ال5000 بقى كام ؟؟؟؟ وشكرا لأهتمامك
قديم 22-02-2012, 09:41 AM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute

السلام عليكم
زمايلى فى الشغل معاهم صنى .. انا كتبت موضوعين عن بعض قطع الغيار
رايى الشخصى انها افضل عربية فى سعرها .... هى بتاكل بنزين حاجة بسيطة بالمقارنة بالانسر ال1600 على سبيل المثال ... بس مش غول بنزين ولا حاجة
قديم 22-02-2012, 04:14 PM
almostakble almostakble غير متواجد حالياً

almostakble is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jojojojojo مشاهدة المشاركة

شكرا لاهتمامك بس ممكن تقولى حضرتك سيارتك كم معدل استهلاكها والعفشة معاك مريحة ولا لا وشكرا ليك جدا