العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 26-01-2012, 07:08 PM
elgdawy2007 elgdawy2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: الجداوى
التخصص العملى: سياحه وكمبيوتر
هواياتي: السياحه

elgdawy2007 has a spectacular aura aboutelgdawy2007 has a spectacular aura aboutelgdawy2007 has a spectacular aura about
عاجل رد: عاوز اشترى نيسان صنى 2012

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوعاصم83 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
مليون شكر على رسالتك الجميلو ووقتك وجهدك انت والله فكرتنى باخ اسمه dragon كان على صفحة النيو اكسنت كان دايما يكلمنى عنها لكنى فى الاخر اشتريت اللوجان وبعتها لظروف
مليون شكر
نسيت اقولك برضه فيه فروق تانيه بين السوبر صالون والايه اكس صالون اليى هى يا سيدى ايرباج اخر للشخص اليى جنب السائق طبعا الاى اكس صالون فيها ايرباج واحد بس للسائق والتانى خدعه ثانيا امكانيه طى المرآه الجانبيه بالكهربا لكن الاى اكس اعلى فئه بتحرك فقط المرايات بالكهربا لكن مش بتقفل بالكهرباء ثالثا امكانيه التحكم فى اضاءه الفوانيس الاماميه تعلى وتوطى زى منت عاوز رابعا نوع فرش الصالون اقيم شويه من نوع الفرش الموجود فى الاى اكس صالون وطبعا برضه فرش الاى اكس صالون زى الفل برضه بس السوبر صالون اعلى اتمنى اكون افدتك واسف على النسيان بس مش اسف على النيسان ههههههه
قديم 26-01-2012, 08:12 PM
الصورة الرمزية bunnybunny77
bunnybunny77 bunnybunny77 غير متواجد حالياً

bunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز اشترى نيسان صنى 2012

عربية كفاءه جدا بجد