العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مصر بايكرز

مصر بايكرز قسم الدراجات النارية - موتوسيكلات - صور دراجات - استعراضات - احدث موديلات الدراجات - اشهر القائدين - مناسبات وانشطة الدراجات النارية فى مصر والعالم Masr Bikers

قديم 24-04-2011, 08:58 PM
Modaa Modaa غير متواجد حالياً

Modaa is on a distinguished road
افتراضي 600 ارار موديل 2007

السلام عليكم

انا عضو جديد في المنتدى.. بدور حاليا على هوندا 600 ارار 2007
بتكلم في حدود الـ 45 الف جنيه .. عشان لسه عايز اجيب خوذه و قفل يولوك و غطاء هوندا الاصلي .. وكمان عايز اركب سلايدرز عشان الوقعات

فكرت في الـ 1000 ارار بس
اولا: في حدود الرقم الي انا عارضه معتقدش هلاقي حاجه موديل عالي 2007 أو أعلى وتكون في حاله ممتازه وعامله اقل من 10تلاف كيلو
ثانيا: حجمها كبير ووزنها تقيل وبالتالي الهاندلينج بتاعها مش سهل في وسط شوارع القاهرة ده غير اني متعود اركب الـ 250 .. فخايف انط نطه كبيره

ارجوا المساعده
انا عضو جديد معاكو وفعلا عجبني المنتدى جدا .. واتمنى بعد ماجيب البايك اتعرف على الناس الي هنا على الحقيقه .. انا لسه ساكن جديد في المنطقه بتاعتي ومعرفش حد اوي
قديم 30-04-2011, 12:47 PM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future
افتراضي رد: 600 ارار موديل 2007

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Modaa مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

انا عضو جديد في المنتدى.. بدور حاليا على هوندا 600 ارار 2007
بتكلم في حدود الـ 45 الف جنيه .. عشان لسه عايز اجيب خوذه و قفل يولوك و غطاء هوندا الاصلي .. وكمان عايز اركب سلايدرز عشان الوقعات

فكرت في الـ 1000 ارار بس
اولا: في حدود الرقم الي انا عارضه معتقدش هلاقي حاجه موديل عالي 2007 أو أعلى وتكون في حاله ممتازه وعامله اقل من 10تلاف كيلو
ثانيا: حجمها كبير ووزنها تقيل وبالتالي الهاندلينج بتاعها مش سهل في وسط شوارع القاهرة ده غير اني متعود اركب الـ 250 .. فخايف انط نطه كبيره

ارجوا المساعده
انا عضو جديد معاكو وفعلا عجبني المنتدى جدا .. واتمنى بعد ماجيب البايك اتعرف على الناس الي هنا على الحقيقه .. انا لسه ساكن جديد في المنطقه بتاعتي ومعرفش حد اوي
رايي الشخصي تنط في حاجه 1000 موديل 2004 مثلا احسن ليك كتير جدا

قديم 04-05-2011, 01:05 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jack Box مشاهدة المشاركة

رايي الشخصي تنط في حاجه 1000 موديل 2004 مثلا احسن ليك كتير جدا
أشكرك جدا على الرد يا جاك بوكس ..
انا بس قلقان من القفزه دي .. انا عارف اني هخسر كتير لما اجي ابيعه بس انا فعلا حاسس اني لو طلعت للـ 1000 ارار مش هكون مرتاح.
قديم 05-05-2011, 02:47 AM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Modaa مشاهدة المشاركة

أشكرك جدا على الرد يا جاك بوكس ..
انا بس قلقان من القفزه دي .. انا عارف اني هخسر كتير لما اجي ابيعه بس انا فعلا حاسس اني لو طلعت للـ 1000 ارار مش هكون مرتاح.
مين قالك انك هتخسر كتير طالما بنفس حالته مش بعيد تكسب فيه كمان لو وقعت علي حاجه لقطه

قديم 05-05-2011, 11:27 AM

اتمنى يا جاك .. وكنت عايز اخلص خلال الاسبوعين دول .. ممكن لو لقيت او وقعت قدامك حاجه كويسة تقولي؟

تسلم على ردودك : )