العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 17-09-2011, 04:51 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عااااجل , يا رجالة مصر موتورز .... مــــشـــــكـــلــة خـــطــــيـــــرة

بص يا باشا

سعر الباب الخلفى 1058
سعر الباب الامامى 1127

تقريبا الاسعار دى خارج التوكيل

تحياتى
قديم 17-09-2011, 05:15 PM
drasd drasd غير متواجد حالياً

drasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud of
افتراضي رد: عااااجل , يا رجالة مصر موتورز .... مــــشـــــكـــلــة خـــطــــيـــــرة

السلام عليكم
ربنا يعوض عليك
قلبي معاك
معلش اي عربية جديدة بيحصل لها كدا في الاول
خليها كدا شوية قدام الناس علشان العين
دا طبعا لو ميعرضهاش للسرقة
ربنا يعوض عليك مرة تانية
قديم 18-09-2011, 08:40 AM
sheko fun sheko fun غير متواجد حالياً

sheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to behold

سعر الباب بره التوكيل 1500 جنية ( باب فاضى )
فى التوكيل 1350 جنية ( باب فاضى ) يعنى صاج بس وهما هيخدوا الكماليات إللى فى الباب الأصلى ويركبوها فى الباب الفاضى إللى هيركبوه .

ودة طبعاَ غير ثمن الرش بعد كدة .

دى صورة الباب دلوقتى :

هية ممكن أوديها لسمكرى يردها على البارد أعتقد هتبقى كويسة بس المشكلة فى العمود إللى بيركب فى الباب دة إتتنى ووقع مش عارف هينفع يتفرد تانى ويركب فى الباب وللا لأ .

ومعلش كنت عايز أعرف حاجة ( هل لما أروح أرخص العربية بكره ويلاقوا الخبطة دى مش هيرضوا يرخصوها وللا عادى مفيش مشكلة .

وفى النهاية أنا بشكركم جداَ على المتابعة والمساعدة . لكم جزيل الشكر .

شـــــــــــــــــكــــــ ــــــــــــــراَ
قديم 18-09-2011, 03:27 PM
الصورة الرمزية mohamed selem
mohamed selem mohamed selem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: جرافيك ديزين
هواياتي: الكمبيوتر و متابعه اخبار السيارات

mohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond repute

ربنا يعوض عليك بجد والله اضايقت اوي
قدر الله وما شاء فعل

قديم 19-09-2011, 12:36 AM
sheko fun sheko fun غير متواجد حالياً

sheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drasd مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
ربنا يعوض عليك
قلبي معاك
معلش اي عربية جديدة بيحصل لها كدا في الاول
خليها كدا شوية قدام الناس علشان العين
دا طبعا لو ميعرضهاش للسرقة
ربنا يعوض عليك مرة تانية

الله يكرمك يا أستاذ ( Drasd ) وأنا مبصوط جداَ إن حضرتك شرفت الموضوع ودى حاجة أنا أعتز بيها .

وبالنسبة للخبطة ( قدر الله وما شاء فعل ) الحمد لله إنها مش جامدة وأنا قررت أردها على البارد وأسيبها وخلاص .

بس كنت عايز أسأل حضرتك هية الصاجة الطويلة إللى بتبقى عبارة عن زى عمود فى الباب وبيتركب بكلبسات . هل دى ممكن ألاقيها برة فى محلات التوفيقية ( وتكون نفس لون العربية ) .

وألف ألف شكر مرة تانية لحضرتك على مواساتك ليا وتشريف حضرتك للموضوع .

شــــــــــــــكـــــــــ ـــــــــــراَ

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed selem مشاهدة المشاركة

ربنا يعوض عليك بجد والله اضايقت اوي
قدر الله وما شاء فعل

ألف ألف شكر لحضرتك يا أستاذ ( محمد ) على تعاطف حضرتك معايا .
بس زى ما حضرتك قلت بالظبط ( قدر الله وما شاء فعل ) دى أقدار ولازم نرضى بقدرنا ومين عارف يمكن الحكاية دى تكون أهون من حاجات تانية كانت ممكن تحصل . ( الحمد لله على كل شئ وكل إللى يجيبه ربنا كويس إن شاء الله ) .

وأنا متشكر جدا جدا جدا والله لحضراتكم جميعاَ على كل المعلومات والإستفادات إللى أنا إستفدتها من حضراتكم , وأسف جداَ والله لو كنت ضايقت حضراتكم بأسئلتى الكثيييييرة ولكن دة بسبب طمعى فى كرم حضراتكم .

وفى النهاية أنا بشكر كل إللى دخل الموضوع وبتمنى لكم جميعاَ دوام الصحة والعافية وإن ربنا يكفينا ويكفيكم شر الطريق ( إن شاء الله ) .

شـــــــــــــــــــــــك ـــــــــــــــــــــراَ